by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 21 lutego 2016

Miałam zaszczyt po raz 3 uczestniczyć w spotkaniu blogujących Mam i nie tylko, w Grodzisku Mazowieckim. Jak poprzednio organizacją oraz zajęła się Ola - kobieta orkiestra ;). Dużą pomoc organizacyjną wykazała Marta, która zajęła się PR'em;).





Tak więc 31 stycznia, w przepiękna słoneczna pogodę, spotkałyśmy się w iście uroczym miejscu, o którym o cudo nie wiedziałam wcześniej a jestem rodowitą mieszkanką Grodziska :). To wspaniałe, ciepłe miejsce to klubokawiarnia Kafka. Za czasów kiedy Misiol był mały było brak takich fajnych miejsc w mojej okolicy:/. Wielka szkoda.

Na spotkanie leciałam jak na skrzydłach bo tak jak wcześniej pisałam byłam już na wcześniejszych dwóch spotkaniach i: po 1 wiedziałam że będzie fajnie ;) po 2 miałam spotkać się ze znanymi mi już blogami a raczej z autorkami tychże blogów!

Zaczęło się od prezentacji Pań z PUS Wydawnictwo Epideixis Już dawno się tak nie wybawiłam :D....Nawet w drodze losowania wygrałam "paluszka" :D


Później była prezentacja Marty i Bożeny. dziewczyny a przede wszystkim mamy opowiadały o tym jak zapobiegać otyłości u dzieci...po prostu, zmieniamy na lepsze...
Nie było tylko "suchego" opowiadania, dziewczyny pokazały nam jak zrobić w 4 minuty zdrowe babeczki!! Było nie tylko smacznie ale też kreatywnie :)

Niestety...tutaj musiałam opuścić spotkanie, musiałam wracać do Misia...
Wiem z relacji innych uczestniczek spotkania że była jeszcze jedna prezentacja Agnieszki z ...dostałam również naklejkę na samochód z informacją że jedzie z nimi dziecko, co powinno innym uczestnikom ruchu dać do zrozumienia, że chcę dotrzeć na miejsce szczęśliwie :).

Oprócz mnie na spotkaniu były:



Jak zwykle szczodrze dopisali sponsorzy spotkania



To jeszcze nie wszystko co chaiłam z tego spotkania przekazać, ale mam okrojony czas prezentacji. Więc za jakis czas jak ogarnę się z pracą, wrzucę aktualizacje wpisu.
Tymczasem, miłego przewijania :*


12 komentarzy:

  1. Fajnie, uwielbiam takie blogowe zloty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful post x

    Follower # 156
    Following your blog. Hope you will follow back.
    Will feel happy to see you on my blog.xx
    beautydrugs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu, bardzo ładnie i świeżo wyglądasz - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. love your eyes!

    Please check my Blog!! :)

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpowiedzUsuń
  5. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  6. love your makeup! you look gorgeous!

    Please visit my Blog!

    http://www.alessabernal.com/

    Alessa Bernal :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe spotkanie :-) mam nadzieję ze tez bede w podobnym kiedys uczestniczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne spotkanie. Te gry i zabawy wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wonderful post! I like it... kisses

    Do you want to follow for each other? If you want to tell me on my blog.

    www.jovanica92.blogspot.rs

    OdpowiedzUsuń
  10. Hola linda <3 ¿Como estas? espero que super bien , tu blog me agrada me dejo un buen mensaje y es muy interesante ,te empecé a seguir por eso así que de aquí no me voy <3

    Saludos, Sempiterna

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi I am from Chic Poradnik

    I follow you.
    If you follow me onhttps://anastasiiakrasko.blogspot.com

    Thank you.
    Anastasiia

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video