by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 30 września 2015

Zakopane Anno Domini 09 2015

Hej, wracam na bloga na dobre.... 
 
 
To chyba ( :)??) ostatni nasz wyjazd w tym roku. Jak dla mnie Zakopane to tylko wtedy kiedy nie ma śniegu. Absolutnie żadnych sportów zimowych nie trenuję, próbowałam i never again :). Lubię połazić a to też sport a pchanie wózka, głównie pod górę to wyjątkowy wycisk!! ;).
 
 
Podróż pociągiem trwała 8h!!( od 00:00 do 8:00 rano Misiol przespał całą podróż :D ), wagon zajmowałam tylko ja Miś i zbok, niegroźny na szczęście ;),
 Niestety w przeciwieństwie o mnie, mój syn nie znosi aparatu, a szczególnie jak ja mam go w ręce :/ :), dlatego zdjęcia z nim to naprawdę unikaty! :D

 Kochany <3
 Tak!! wypiliśmy tą colę na pół!

 Miejscówka obowiązkowa na fotke !! :)
- "Misiu uśmiech do zdjęcia " :D

jak będziecie na Gubałówce wracać to koniecznie na samym dole!! Nawet film nagrałam i na naszego jutuba wrzuciłam,  :D
 No i weź tu zdrowo się odżywiaj :P
 Ja oprawiam zdjęcia do tego postu a Misiol....korzysta z dobrodziejstw tableta :D
śniadanie imieninowe Michałka

 mi niestety nie miał kto pstryknąć fotki chlip chlip....musze zadowolić się tym ...

 no uwielbia niesamowicie pozować do zdjęć :D

 pozbyliśmy się kanapek z drogi ;)....
 .....Wielki Mały Człowiek.....

 Tędy...




A tak naprawdę to przyjechaliśmy po kapcie na zimę :P
Wracamy dopiero pojutrze, ale już dzisiaj wrzucam notkę, bo nie ukrywam że tutaj mam na to czas. Znając życie, przyjechałabym do domu i...odkładałabym oprawienie zdjęć i wyszłoby jak w ostatnich miesiącach, czyli nul, zero zdjęć i wpisów.

Miłego przewijania!

19 komentarzy:

  1. Michał chociaż nie pozuje i tak wygląda like a star :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :**, ale co ja na bloga będę wrzucała jak model mi się wykrusza ;) ??:D

      Usuń
  2. ALe rośnie Miś jak na drożdżach! Buziki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawał chlopa już z niego to prawda:), Buziaki Kochana :**

      Usuń
  3. Sprobuj zrobic zdjecie samowyzwalaczem. Będziesz mieć zdjęcie z synkiem. Czekam na efekty ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś brak mi to tego telentu :/

      Usuń
    2. Spróbuj ;) Trzymam kciuki!
      A i super kapcie .

      Usuń
  4. Super wyjazd, super zdjęcia, super relacja (i ta fotograficzna, i ta między Wami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dawno nie widziałam już zdjęć Twojego synka, ale ...urósł niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia, Misio jak zawsze przesłodki :***

    OdpowiedzUsuń
  7. I love Zakopone and also shopping there. :)
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna podziwu, że Misiol wytrzymał tyle czasu w pociągu. Ja się wybieram do brata do Warszawy i się obawiam, czy te 3,5 h w pociągu damy radę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwelbiam Zakopane. Te okolice mają swój czar, swoja magię... W sumie to aż szkoda, że mieszakmy tak blisko, a tak rzadko tam jeździmy... Wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia! Najlepsze jest chyba to śpiącego Misia :)
    Zbok w przedziale? Ło jeju.. ciekawie.
    http://tuniemanicciekawego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video