by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 4 lutego 2015

, , ,

żelowy manicure bez lampy...!


Dla mnie bomba. Lakiery żelowe Sally Hansen bez użycia lampy. Tak jak wcześniej już pisałam, rzadko maluje paznokcie. Bo gdy tylko to zrobię, to jest "mama piciu, mama itd ;), a po nocach najzwyczajniej w świecie nie mam już siły malować ( zreszta rano zazwyczaj miałam odgniotki :/)paznokci, łazić po salonach nie mam czasu...Ten lakier jest stworzony dla mnie, bo:
- wystarczy jedna warstwa ( zdj. poniżej, nie jest najlepszej jakości bo robione wieczorem, ale widać że kryje)
- LAKIER WYSYCHA W KILKA- KILKANAŚCIE SEKUND i to jest własnie to, co w nim cenię najbardziej ;)
-dobrze wyprofilowany pędzelek
-idealna konsystencja lakieru
-cieszące oko buteleczki
Niestety cena jednego lakieru to ok.35zł, choć pewnie na jakiś czas starczy, a i paleta kolorów niewielka. Mam nadzieję, że firma powiększy gamę kolorów.
Wg producenta ma się trzymać na paznokciach ok.14 dni...zobaczymy....:D

A co u nas?? Dzisiaj malowałam obiecany dawno temu Misiowi samochód...
Misio oczywiście tworzył własne malunki okraszone nalepkami "ciuf ciufów"
Musiał mu się obrazek spodobać, bo pozwolił powiesić przy swoim ulubionym plakacie ;)
Mmmmmm....tosty na ciepło z nutellą i bananem, Misiolka podwieczorek, ale sama miałam chęć chapnąć ;)...
c ya :*

17 komentarzy:

  1. Przez Ciebie będę musiała kupić taki lakier :-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. O zainteresowałaś mnie tym lakierem, choć cena jak na taki gadżet bolesna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto, fajnie wygląda, jak profesjonalny ;)

      Usuń
  3. Spodobał mi się ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Daj koniecznie znać ile się bedzie trzymał, opinie są skrajnie różne;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, koniecznie daj znać jak długo się utrzymuje na szponkach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcesz mi powiedzieć, że na darmo wywaliłam kasę na zestaw do hybrydy?? :) Z którego i tak nie korzystam, bo nie mam czasu :DDD

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie numery są tych lakierów. Ladnie faktycznie wygladaja pazurki. Daj znac czy faktycznie chociaz tydzień wytrzymują?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba trzeba będzie zrobić podobnie, bo nieraz pomalowało się paznokcie, lakier teoretycznie powinien już stwardnieć, a się wgniatał. Czerwony żel wygląda fajnie, ciekawie jak to jest z innymi kolorkami :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video