by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 1 lutego 2015


 No i dalej nie umyłam tego lustra ;)......sukienka polly store

 Torebka tu klik :)


 Kocham go najbardziej na świecie, jest idealny, taki jakiego sobie wymarzyłam...



 Misiol w mamy naszyjniku, "całuje" Toto
 Co ta mama tam wypełnia? ;)
 Prezenty :). Paznokcie po urodzinach, 1wszy od roku raz pomalowane ;)
 Jak rosół, to tylko z kasza manną :), nie wyglada, ale bardzo smakuje...
 prezenty cd :)
Wszędzie samochody, kupiłam mu taki plastkikowy pistolecik na gumowe naboje i....moje dziecko nie wiedziało jak w ogóle to działa :D. I nawet jak mu pokazałam, pistolety to nie jego bajka ;)
Co złego to nie ja ;)



12 komentarzy:

  1. Słodziak ten Twój synuś:) Piękna kiecka i torebunia fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super fotki takie profesjonalne .Synek taki slodki .u mnie kuba tez lubi zakładać mamy wisiorki.zapraszam do siebie www.mojapasjatoty.blogspot.com 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, a Bąbel przesłodki!

    Zapraszam na mój ostatni post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/02/zote-dodatki-sh-basics-i-futrzany.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Francja - elegancja :-)! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. You've got a cute boy!
    I'm following you via GFC , kindly follow back
    http://www.dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz odjazdowo. Ja sobie też ostatnio uświadomiłam, że daaaawno już nie malowałam paznokci i zamierzam to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle oststnio się zapuściłam, chyba czekam na wiosne, bo teraz nic mi się nie chce :/

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video