by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 5 lutego 2015

 Jak w tytule, są momenty w zimie kiedy naprawdę można w domu odpocząć, ugrzać się poczytać np. przy kominku. Nie da się tego szczęścia opisać słowami...Ja sporo pracuję, więc doceniam takie drobiazgi ;)...
Jestem wychowana w bloku, do 20stej wiosny, żyłam na łatwiźnie podanej blokersowi. Ale po cichu od zawsze marzyłam o spokojnym domu na wsi.
Mam i ...nie zawsze jest tak kolorowo jak na zdjęciach. Trzeba dbać nie tylko o M2 czy M5, ale też o ogród. Przyznaję się bez bicia że ogarnęłam dopiero dom ( z grzaniem w piecu , kominku) a od wiosny "bięrę się za bary" z ogrodem. Trzymajcie za blokersa kciuki. Choć muszę się nieskromnie przyznać, że jeśli za coś się zabieram, to staram się być w tym najlesza i zazwyczaj mi wychodzi ;)ale trzymajcie lepiej kciuki!!

 Moja codzienna droga do mojej pracy i Misiola żłobka, Zabytkowa Aleja w Podkowie Leśnej.
Nawet nie wiecie jaka to frajda dla mnie po codziennej pracy w centrum Warszawy, wrócić do takiej ciszy.....A najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że ja jadę max 45 min samochodem do pracy ze wsi, a Ci co mieszkają w Warszawie tracą na dojazd od 1 do 2 h ;)
Oczywiście w tym wpisie nie mogło zabraknąć mojego Misiolka ukochanego. Tutaj na zdjęciu wychodzi ze żłobeczka :**
Obiecuję że zacznę podpisywać skąd pochodzą ciuchy Misia i moje. Wierzcie mi dla mnie wystawić takiego posta z samymi zdjęciami to urwanie czasu, który mogłam poświęcić na pracę, wiec ...rozum iecie. No i przepraszam, że na wszystkie meile z tymi pytaniami nie odpowiadam, ale naprawdę z reklamami to dostaję dziennie ze 300 meili :/
Ta czapka i komin http://magpiecreate.pl/, Kasia robi naprawdę cudne rzeczy, no i to moja ziomalka !!
Buty Lolo Kids
a ten cudowny płaszczyk H&M ( jest super ciepły) kupiłam na szmatach!

14 komentarzy:

  1. A ja odwrotnie, cały życie na peryferiach miasta, w domku, a od kilku lat blockers. Zimą jest ok, ale latem się tutaj duszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak mój tata, on włąśnie pochodził stad gdzie ja mieszkam ( podarował mi działke ;) ) i kisił sie w bloku, cały rok ;)

      Usuń
  2. Nice post dear!
    i love to stay indoor during winter, i don't like cold
    http://dimplekhadi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się marzy domek na wsi!

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, to tak jak ja, dzieciństwo w bloku, a teraz na swoim, tyle, że już się ogarnęłam z otoczeniem domu. Nawet miałam ze dwa lata taki szał na ogródek, ale minął... na szczęście, bo tam jest co robić, a czas... sama wiesz nie chce się rozciągnąć, więc wróciłam do minimalizmu ogrodowego;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem blokowa dziewczyna, ale marzę o domu...może kiedyś;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja całe życie w blokach, ale zawsze daleko od centrum miasta i blisko zieleni :) Dom z ogrodem oczywiście marzy mi się, ale raczej w formie działki, żeby mieć gdzie wypoczywać w wakacje :) A Tobie, jak już wspominałam na Insta, zazdraszczam tych skórzanych mebli!!!!!! No piękne są! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kasiu, wiesz że je bardzo okazyjnie wyłapałam ;)

      Usuń
    2. Wiem, dlatego zazdrość podwójna ;) :***

      Usuń
  7. Ja miałam parcie na dom wcześniej, ale jak jestem u rodziców na dłużej to czuję się tu uwięziona haha, także lubię przyjeżdżać, odpoczywać i wracać do mojego wygodnego bloczyska :)
    Najważniejsze jest spełniać marzenia, a Wy swoje spełniliście :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom jest tam gdzie rodzina, iewazne czy w bloku czy w domu 😊
      Buziaki😘😘😘😘

      Usuń
  8. ja mieszkam na wsi od zawsze i ma to wiele plusów ale i dostrzegam minusy, kiedy wychodze na spacer widze tylko pola łąki zero ludzi czasem można zwariować z tej ciszy :) chciałabym gdzieś wyjść do fajnej kawiarni, czy zapisać dzieci na fajne zajecia ale tylko na chceniu się kończy bo na wsi tyle rzeczy się nie dzieje co w mieście

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video