by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 11 stycznia 2015

, , , ,

telefonowe studio II

 Misiol i jego artystyczne własnopstrykane fotki!!
 1 raz w kinie, takie wyzwanie zobowiazuje do zachowania w pamieci tzn. tu na blogu...!!



 Miśka hobby to ciuf ciufy i brum brumy, musze odkładac juz teraz na jego 1,  4 koła!! ;/


 Precyzyjne podejście do loda, to podstawa!!
 Mama lubi połazic po sklepach ;)
 Ćwiczy z mamą (tzn. przeszkadza mi na maxa;)  )
 Po kościółku w Cukier Puder w Podkowie Leśnej
Wypachniony, wyczyszczony, luli luli aaaaaa ;D

Krótki ten nasz fotorelejszyn, Mam sporo pracy, więc wiadomo...
Mimo mojego braku czasu, na zabawy i wszystkie inne przyjemności zawsze znajdę czas dla mojego ukochanego dziecka!! Tak przyjemnie jest patrzeć jak dziecko widzi np. 1 raz wielki ekran w kinie!! Misiolku najcudowniejszy mamuni , low ju :** 


4 komentarze:

  1. Uwielbiam oglądać takie zdjęcia i czytać jak piszesz o swoim synku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Udany, rodzinny wypad, życzę Wam samych takich w 2015:)

    Zapraszam na mój ostatni post: http://alanja.blogspot.com/2015/01/karmelowy-paszcz-trapery-fee-wear-i.html

    OdpowiedzUsuń
  3. A jak się spisał w kinie? Zastanawiałam się właśnie ostatnio w jakim wieku kino zdaje egzamin?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku był łał, a później się nudził :)myślę że 3 latka to będzie dobry wiek

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video