by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Jesteśmy u polly store ta torebka już ma nowego właściciela, mnie :). Mam jeszcze innych nowych parę fatałaszków z tego sklepu, już niedługo na blogu :D
 Mój ukochany Tofińcio
 Tego Pana w okienku nie musze przedstawiać :D
 Toto, ulubione miejsce do spania, nogi Paniusi ukochanej ;)
 W złotej teresie z koleżanką na lunchu :D


 Towarzyszy mi nawet w łazience :/
 Zdjęcie w samochodzie coca coli, obowiązkowy must have tego sezonu!!
 Sis i bro
 Alinu dobierańca mi trzasnęła :D
 Michalinka <3

 Ładniejszy niż najpiękniesze dziewczynki <3<3


c.d.n.
***
Ponieważ ogrom zdjęć marnuje się w moim telefonie, od dzisiaj będzie nowy dział "telefonowe studio", w którym będę pokazywała, zdjęcia nieopublikowane, takie pstrykane fonem :)

12 komentarzy:

  1. Taka dokumentacja jest bezcenna - po prostu samo życie uchwycone... :). Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie telefonowe mixy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie takie mixy zdjęć oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, faktycznie dobrze mu w dziewczęcym wydaniu :)
    Torebka super, czekam na relację z reszty zakupów :)

    P.S. Kot i pies..... CZAD!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje dziecko też się uwielbia stroić w moją biżuterię.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video