by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 26 stycznia 2015

 Misiol zahipnotyzowany....ogląda bajkę "Zakochany kundel" Disneya z ...1955roku ( oczywiście teraz poddany obróbce cyfrowej)...przepiękna, ponadczasowa bajka, na którą i ja zerkałam okiem;)
 Na wstępie opisu tej fotki musze wyjaśnic, że lustro jest ufajdane na wysokości jak widzicie łapek Misia!!Nie zauważyłam a zdjęcia robiłam tuz przed wyjściem....;)


 Do każdego musi wleźć, przez co pobyt w supermarketach wydłuża się niesamowicie ;)...ale bez wrzucania pieniążka broń Boże!!!!bo od razu każe się zabrać ;)
 Odwiedziliśmy jedną z świątyń zdrowego jedzenia (Kasia siedzieliśmy w tym samym miejscu co my razem tydzień temu ;)  ),
 Ja w pizzy hut to teraz tylko bar sałatkowy, od kiedy można brać bez końca...to ja jem aż pękam
A na talerzu muszę mieć właśni taki chlew...wtedy najbardziej mi smakuje ;), nie wspomne o dolewce napoju ;)
 Na deser...z precyzja i opanowaniem, lodzik z karrrrmelem :P druga świątynia zdrowej żywności jednego dnia!!
Musiałam uzupełnić braki, czyli moja święta dwójca do oczu, kredki do brwi tylko brak, a skończyło by się trójcą, amen ;)
 Michał ma przerwę w żłobku tygodniową, na szczęście ciocia w te ferie ma urlop, to przygarnęła Misia do siebie.

 Cierpliwie codziennie czekają, aż w końcu ja się wyszykuję do wyjścia ;)
 Taką zimę biało-czarną to ja lubię, bardzo. Biało czarną, bo wszędzie może być biało byle drogi były czarne :P
Jaka zima taki bałwan hahahahah. Pod cioci Ani blokiem ;)

4 komentarze:

  1. Misiolek to czysta mama :)
    ma świetne ciuszki, fajnie łączysz kolory, faktury i wszystko
    no i zadbana mama !
    a jak mówisz najlepsza zima czarno (na trasie) -biała :)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że się świetnie razem bawicie.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video