by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 18 stycznia 2015

ostatni przegląd....

Ta naklejka za Misiem z Duka, nic nie warta , nie kupujcie, już teraz jak robię ten post połowy nie ma na ścianie :/
 Mój nowy cień, tym razem inglot, przy okazji zakupiłam pędzelek do policzków, miałam extra super zajebisty ale....piesek mi zjadł :/
 Misiol gada namietnie przez tel. z tata zapewne :)
 ...
 ...przy rozmowie lubi sobie pogestykulować :D
 My new kosmetyczka...piekna ...prawda ? :)

Dzisiaj spotkałam się z Kasia jedną z moich ulubionych blogerek!! Byłyśmy w Galerii Mokotów na kawce i nie tylko. Ten kto mnie obserwuje na instagramie wie co działałyśmy:). To jest właśnie najlepsze w blogowaniu, znajomości, które z tych z wirtualnego świata , przechodzą w realne!!
Dlatego uwielbiam blogować!!

11 komentarzy:

  1. Szkoda, że naklejka się nie sprawdziła, bo śliczna jest. A co do rozmów telefonicznych, to chyba wszystkie dzieci je uwielbiają :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie syn też lubi telefon i dzwoni do taty ale daje mu czasem po psuty telefon to niec hce bo nic na nim nie widać a ostatno telefon mi wrzucił do kawy i musiałam kupić drugi niestety tak to jest pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga http://mojapasjatoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. czy taka piękna ta kosmetyczka...? jak najbardziej :) hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny synek :) mi też pieski zjadają kosmetyki szczególnie szminki...

    http://a-milordka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia dziękuję za miłe słowa i za wczorajsze ploty ;)) Musimy to powtórzyć asap!!!! Buziaki dla Misia :*
    Ps. Ja oczywiście pożałowałam tych 19zł i naklejkę przykleję młodemu dopiero po malowaniu :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że napisałaś że nic nie warta ta naklejka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cienie inglot uwielbiam :) mix na trzy jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. My mamy naklejki z Biedronki, ale póki co trzymają się ścian. Tylko musiałam powiesić poza zasięgiem juniora, bo skubał :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video