by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 23 stycznia 2015

ostatni przegląd tygodnia...

Misiol zdjęcie jak z "Kręgu" ;)
 ja bluzka ze skórzaną falbanka ze sklepu polly store 
 Dla mamy warta zawartość dla Misia pudełko....co tam lego, i inne markowe zabawki na które ja i cała rodzina sie wykosztowała...karton the best!!! 

A dzisiaj Misiek padł, dosłownie!!!
przyjechałam po niego, był z tata na kulkach...całkiem dobrze wygladał...w domu rozebrałam go dałam mu "piciu piciu"...i oglądał tv ( bo ja w tym czasi dogladałam piec, karmiłam kota i psa, itp itd.)
Minęło ok20-30min wchodze do Misiaczka pokoju, żeby spytać czy chce zjeść pączusia którego mu kupiłam w mojej ulubionej piekarni pod pracą...a on ...jak widzicie padł......
Wcale nie rozebrałam go od razu..
poszłam do kuchni zrobiłam mu mleko...po tym wróciła go rozebratać i ...dałam smoka z butelki w gębę...śpi jak zabity ;)

5 komentarzy:

  1. Dzieciątko padło! ;) Super zdjecia ;)
    U mnie nowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah padł był, a moja dziś zasnęła jedząc obiad :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz Maciek też często w kartonach siedzi jak się do nich oczywiście zmieści :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, jak ja bym tak chciała żeby mój Gibonik tak czasem padł :-). Jemu to się raczej nie zdarza, za to mi czasami tak :-).

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video