by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 29 stycznia 2015






Dzisiaj miałam chyba najlepsze urodziny ever. Znaczy się, nie musiałam:
1. Stać przy garach.
2. Sprzątać mieszkania, szykować posłań dla gości
3. Na szybko się malować, szykować i wyglądać z podkrążonymi oczami jak łachman itp.

Za to miałam swój dzień spa :D. No wiecie menikiury, pedikiury, ale przede wszystkim ....masaż relaksujący......Jezu, zasnęłam....kurtyna!
I wiecie co, nie będę już taka głupia, w końcu matkuję, pracuję, sprzątaczkuję, pralniczkuję, prasuje itp itd. więc powiedziałam sobie, że przynajmniej raz na miesiąc zrobię sobie taki masaż całego ciała. A taki masaż to wręcz orgazm przeżyciowy, serio..
Wiem co mówię, wcześniej chodziłam na masaże chińską bańka. Są bardzo dobre, skuteczne ale bolą jak cholera. A ja za ciężko pracuję, żeby ciągle coś od siebie wymagać. W końcu moge zrobic cos dla siebie przyjemnego.
Najlepsza Pani masażystka w Warszawie to Pani Ewa, która urzęduje w moim ulubionym salonie Beautiful Skin . Zaznaczam, że nie jest to post sponsorowany. Ja po prostu sama korzystam z usług salonu. Salony urody, powinny być przyjazne, wesołe, takie gdzie można poplotowac na męża i koleżankę, pochwalić się dzieckiem i nowymi butami, no po prostu taki salon z "przyjaciółkami". I to miejsce takie właśnie jest. Najlepsze miejsce w Warszawie!!
No i tak zaczęły się moje urodziny, bo dopiero jutro w piatek świętuję:D. 


15 komentarzy:

  1. Zazdroszczę.. Ja urodziny miałam w poniedziałek i przeleżałam w łóżku z grypą żołądkowa.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wszystkiego co najlepsze w takim razie. :) Taki masaż by mi się przydał. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym na masażyk się wybrała:) Najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I dobrze, należał CI się taki relaks!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach no tak, Ty wodnik jesteś - WSZTSKIEGO NAJLEPSZEGO KOCHANA!!!
    Więcej okazji do masażu, mniej do stresu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Należał się z pewnością taki relaks ;-) Wszystkiego o najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego, radości z synka, duuużo zdrowia, pociechy z bliskich i satysfakcji ze sfery zawodowej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełnienia marzeń Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szcześcia po stokroć Ci życzę :)
    A sama po cichu zazdroszczę i sobie też zamierzam takie urodziny zrobić ;) Już niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 💐💐💐💐💐wszystkiego najlepszego i więcej takich urodzin życzę. Super prezent pełen magii i rozkoszy dla ciała i zmysłów.

    OdpowiedzUsuń
  11. 💐💐💐💐💐wszystkiego najlepszego i więcej takich urodzin życzę. Super prezent pełen magii i rozkoszy dla ciała i zmysłów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sprawa! Zazdroszczę :-).

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video