by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 13 grudnia 2014

,

świąteczna choinka


My już choinkę wybraliśmy i ustawiliśmy w centrum salonu:). 
Na pewno nie każdemu przypadnie do gustu, ale jest nasza i dla mnie jest najładniejsza ze wszytkich. Zresztą ja lubię tradycyjne, straganowe, choinki, przypomina mi to moje święta, na które czekałam z utęsknieniem. Ale wiadomo, inne czasy były, mi tak na prezentach nie zależało jak na zjedzeniu szynki :D. Mój rocznik się ze mną zgodzi :)

Misiol ustrojonej jeszcze nie widział, mam nadzieję że zrobię mu niespodziankę ;). Rano wstanie i szok!! :D
Z dobrych wiadomości parafialnych tyle, że nasz Totuś, (dla tych którzy specjalnie nie śledzą bloga, wytłumaczę, że jest to nasz mały piesek, buldożek francuski) odzwyczaił się dodawać mi dodatkowej półtoragodzinnej codziennej pracy w postaci sprzątania jego siuśków i kupek :D. Tak więc rozumiecie, że nic mnie nie wkurzy w ten weekend. Zbyt ogromne krótkotrwałe szczęście mnie spotkało ;)
Do następnego :*

13 komentarzy:

  1. A ja lubię taką choinkę, widzę że żywa jeszcze, piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, napracowałam się przy niej, a wdzięczności od dziecka....ZERO ;)

      Usuń
  2. My jeszcze czekamy z ubieraniem choinki, ale Twoja wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i klimat już jest :)
    u mnie króluje sztuczna i uszyta z materiału, na żywe mam alergie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj współczuję, nie ma to jak żywa choinka, ale Twojej materiałowej jestem ciekawa, pewnie wygląda extra!!

      Usuń
  4. co roku taką samą miałam w domu w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), ta włąśnie miała być taka domowa :)

      Usuń
  5. Ja się już boję, co będzie jak u nas stanie choinka przy nadaktywności juniora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś Ty, nie martw się, w tamtym roku Misio miał 1,5 roku i...zlewał choinkę, w tym ma prawie 2,5 i... też zlewa ;)...basrdziej zwierzaki mi dokazują :)

      Usuń
  6. Taka tradycyjna choinka jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka była małe, ale małe jest piękne :)
    W tym względzie nie ma co przesadzać, bo postawienie wielkiego drzewa może utrudnić normalne funkcjonowanie w domu, a przecież o to nam nie chodzi w święta...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video