by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 17 grudnia 2014





Nie wiem kiedy, nie wiem jak?
Misiol rośnie jak na drożdzach. Na razie ma fryzurę przejściową, zapuszczamy włosy, obydwoje.
Tak ja też! już mi się znudziła obecna czupryna.

Tak poza tym chciałam Wam polecić ( nie jest to post sponsorowany! ) warszawski gabinet
medycyny estetycznej tutaj klik Beautiful Skin. Zapoznajcie się z ofertą. Sama korzystam ( oczywi ście nie ze wszystkich zabiegów, żeby nie było spekulacji ;)więc z ręką na sercu mogę polecić. 
To taki salon w którym nie tylko wiesz że zajmują się Tobą specjaliści, to także miejsce do odpoczynku, relaksu i babskich plotek ;). Możecie rónież salon znaleźć na FB tutaj klik
Na hasło mojego bloga 20% zniżki na zabiegi.



11 komentarzy:

  1. Fakt, Misiol rośnie jak na drożdżach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj rośnie i jest bardzo podobny do Ciebie. Mam taką samą koszule w koty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedy to my byliśmy tacy mali.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, moje chłopaki również rosną w zaskakująco szybkim tempie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. WSPANIALY MALUCH!!!
    Z całusami:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodki Bąbel, mój Małoletni też nosi dłuższe włoski, w końcu maluszkom to pasuje najlepiej:))

    W wolnej chwili zapraszam na post:
    http://alanja.blogspot.com/2014/12/rustykalny.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście Twój synek bardzo urósł!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video