by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 3 grudnia 2014





Lubię te zimowe wieczory, kiedy Misiol powoli układa się do snu albo juz śpi, a ja mogę zasiąść w fotelu z książką. I tylko wtedy lubię zimę w żadnej innej sytuacji ;).
Dwie ostatnie moje pozycje, to książki o polskiej mafii ;), napisane przez skruszonego przestępce Jarosława Sokołowskiego, a raczej przez słuchającego wywiadu rzeki, Artura Górskiego, reportera śledczego.
Lekkie i przyjemne książki. Opisane historie są i z tych mrożących krew w żyłach jak i wesołych. Są to głównie opowieści o życiu "polskich mafiozów", wiadomo, żyli dobrze....ale krótko;)
 Nie są to powiastki górnolotne, ale czyta się je bardzo przyjemnie.
Moja ocena 4 na 5.

9 komentarzy:

  1. czy ta o kobietach polskiej mafii to raczej do czytania przez kobiety czy mężczyzna też może się nią zainteresować? no i czy nie są o tym samym obie pozycje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. część historii faktycznie sie powtarza, ale są ujęte w zupełnie innym znaczeniu, obydwie mogę polecić i kobiecie i mężczyźnie :)

      Usuń
  2. kocham książki, szukam już zbiorków na zimę :)

    poradnik modowy: http://youbeefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. czytalam o kobietach i niby ok, ale noz w kieszeni momentami sie otwieral. i troche drazni mnie ze p masa to teraz "celebryta" a nie przestepca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mnie irytuje, wielka "gwiazda" ;)

      Usuń
  4. Thank you for visiting my blog and thank you for the link to yours...but I cannot find the translator module to translate to English... help?

    Would love to read more about the photos (nice nap spot!).

    Cheryl

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie widziałam reklamę tej książki na bilbordzie w metrze. Zastanawiałam się czy kupić - ale teraz to chyba kupię :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jesień i zima są dobrym czasem na czytanie. Ja ostatnio stawiam na kryminały.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video