by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 28 grudnia 2014

, , , ,

krzesło DIY

 Misiol jako pierwszy testował i teraz to jego krzesło przy stole, powód jest prosty, przez te sprężyny jest to teraz............. najwyższe siedzisko :)
 Było w takim kolorze, w bardzo dobrym stanie , więc nie musiałąm specjalnie ani czyścić, trochę przetarłam papierem ściernym i mokrą szmatką, żeby nie zostało pyłku.
 Potrzebne materiały: lakierobejca, pędzel, papier ścierny (drobny). 

 i włala.....

Zdjęcia przedświąteczne, musiały do dzis poczekać na swoją premierę ;)
Jeśli chodzi o wystrój domu, to nie jestem "zwolenniczką" katalogowych mebli, szukam rzeczy oryginalnych, innych. Często jeśli jakaś wymarzona przeze mnie rzecz jest zwyczajnie dla mnie za droga, staram się robić sama. Mam już parę włąsnoręcznie przerobionych ( bo stolarzem nie jestem ;)  ) mebli . Pewnie coś tam kiedys pokazałam, ale zazwyczaj nie myśłałam o tym żeby pokazać jak w prosty i dosyć tani sposób, można z niepotrzebnych, starych itp mebli "wyczarować" coś  swojego.
Za krzesło zapłaciłam 150zł , koszta materiałów 29zł, a jak szukałam w sklepach, lub na necie to ceny akurat takiego lub podobnego modelu od 350zł....a ja przy okazji mam mega radochę jak patrzę, że zrobiłam je sama :D

14 komentarzy:

  1. Super efekt :) Mnie też w najbliższym czasie czeka malowanie mebli - to fajny sposób aby odmienić wnętrze tanim kosztem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czeka Cię trochę pracy :P, dzięki :*

      Usuń
  2. Wyszło świetnie Asiu, jak jakiś rasowy ludwik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale wyszło, bardzo podobają mi się meble właśnie w takim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Krzesło pon renowacji wygląda super, a model jest przesłodki!

    Pozdrawiam i zapraszam:http://alanja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. krzesło wygląda teraz jak ze sklepu luksusowego!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło imponująco :) Krzesło zyskało drugą młodość. Szkoda by było wyrzucać tak dobre drewno, a wystarczyło tylko trochę, żeby znowu mogło służyć na lata. I bez wydania sporej kasy ma się bardzo ciekawe krzesło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też się podoba! :) Teraz krzesło prezentuje się o wiele, wiele lepiej. Może wezmę z Ciebie przykład i zajmę się starym kompletem krzeseł, który stoi i kurzy się na strychu ;). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video