by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 24 grudnia 2014

, , ,

..i po wigilii

Już wszyscy poszli, prawie posprzątałam do końca, reszta jest w zmywarce ale już nie mam nawet siły schylić się do szafki po kapsułkę do zmywania, a jeszcze mejkapa trzeba zmyć..ehhh :/. A tak poza tym
 były zabawy, oj były
o prezentach nie wspomnę, taka fascynacja, takie zawzięcie......a z tego wszystkiego jeszcze dwa nietknięte prezenty zostały na jutro.... hahaha
i w końcu padł, poszłam zrobić mu mleczko wracam...i o to taki widok. Cudowny widok <3
i moja wigilijna skromna osoba ;)

Jeszcze raz Wesołych !!

Ja sukienka Mohito, Michał koszula Cocodrillo, spodnie Next, kapciochy Ham, piżama też 

3 komentarze:

  1. Synek słodko wygląda jak tak śpi :-)! Również spokojnych i radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Och! u mnie też były ogromne szaleństwa :)
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video