by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 29 grudnia 2014

, , , ,

drobny szoping...

 Byłam dzisiaj przy okazji zakupu"spożywki", na drobnym szopingu. Na razie specjalnie sobie nic nie kupuje, bo gruba jestem, czekam aż zwale co najmniej z 10kg. Ale tej kurtce w Ham przecenionej bodajże z 299zł na 75zł nie mogłam się oprzeć, tym bardziej że zawsze chciałam taką kurtkę ala parka, ale jakoś nigdy nie trafiłam fasonu dla siebie :/. Czapa tez nowa, fajna ciepła.


Coś dla ciała...ten tusz jest teraz w rossmanie w promocji?? za 20zł, ciekawa jestem go strasznie :D, bo ja to od kilkunastu lat jestem wierna max factor 2000calories :D
 Coś dla duszy.....

Coś dla Misia....
i parę grosza pękło ;)
 Mój Misio <3
Już coraz częściej się tak pięknie sam bawi :D

25 komentarzy:

  1. Gry z Cz-Czu są świetne też mamy, jeszcze polecamy z Granny - mniej znane, a bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GRANNA jest swietna.

      Usuń
    2. koniecznie muszę się przekonać!! ;)

      Usuń
  2. A ja już dawno przestałam 2000Kalorii używać, zepsuł się. Parki zazdroszczę, świetna, aż chyba jutro skoczę do H&M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, zdziadziała ta maskara, dlatego czegos nowego szukam

      Usuń
  3. To super, że synek się już zaczyna sam sobą zajmować. Mnie też się marzy ta chwila :-). A ciekawa jestem bardzo Twojej opinii na temat książki.

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtka super, sama zrzuciłam 15 kg i pozbyłam się praktycznie wszystkich ciuchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiulec , przepraszam ile ty chcesz zrzucić?

    OdpowiedzUsuń
  6. Misio na zdjęciach znowu samym sobą "ukradł" Twe szopingowe zdobycze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko, gdzie gruba???? To ja przy Tobie jakiś wieloryb chyba???? (po świętach wieloryb w ciąży :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa Ty to chudzina jesteś, ja po prostu nie wystawiam zdjęć na których widac mój nadmiar ;)

      Usuń
  8. dziś znalazłąm bloga... rozgaszczam sie i zapraszam do siebe

    http://www.lookstyledance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Grubaa? Chyba mam coś z oczami!! Fajna z Ciebie babka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, szczere, nieszczere podnosi morale ;)

      Usuń
  11. My też uwielbiamy Czu-Czu :) Szczęśliwego Nowego Roku Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję I Tobie szczęśliwego Karolinko :*

      Usuń
  12. Fajna kurtka:) i jaka przecena! Ja poluję na przeceny na madamsale.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video