by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 30 listopada 2014

andzejki, a raczej po...






Uwielbiam patrzeć jak Misiol tak smacznie śpi. 
Przeczytałam na jakimś portalu plotkarskim, że kontynuacja filmu Sex w wielkim mieście, jest już naprawdę realna. Mam nadzieję, że to prawda, chętnie obejrzę 3 część. Serial, pod tym samym tytułek, tak jak Przyjaciół mogę oglądać w nieskończoność ;).

Wczoraj były Andrzejki, mam nadzieję, że się dobrze bawiliście, a wróżby wyszły obiecujace ;)
My nie laliśmy wosku, ale i tak miło i oczywiście w miłym towarzystwie, spędziliśmy czas :)
Zostawiam Was ze zdjęciami mojej 3. Ciekawe czy dojrzycie Totusia ;)
Miłej niedzieli.

7 komentarzy:

  1. Wygląda, jakby miał naprawdę ciężką noc... :D
    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Sex w wielkim mieście 3 ja również chętnie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aś, my to samo pokolenie więc nie mogę nie kochać Przyjaciół i SWWM, wczoraj ogądałam do 2 w nocy jakieś powtórki na Comedy Central :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasze andrzejki wyszły świetnie, zresztą post o nich już w czwartek. :P

    Pozdrawiamy serdecznie i zapraszamy do nas,
    Karina i Dawid
    blog: www.na-dwoje-babka-wrozyla.blogspot.com
    fb: www.facebook.com/nadwojebabkawrozyla

    OdpowiedzUsuń
  5. My w Andrzejki bawiliśmy się na 40-tce kolegi.
    A Misiol rzeczywiście przeuroczo śpi. :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video