by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 13 listopada 2014




Wybaczcie, zdjęcie nie jest najlepszej jakości ani ja na nim jakoś specjalnie nie wyglądam, ot wracam do domu z pracy. Tak wyglądam na co dzień a fotka z telefonu, tzw. selfie  :)

No ale nie o pierdołach miało być a mojej "starej nowej" krótkiej fryzurze! 
Całe życie nosiłam długie blond włosy i wyglądałam mniej więcej tak :)




Niewiele mam takich perełek, ponieważ ( i tu przestroga dla wszystkich, zapisujcie zdjęcia na dysku zewnętrznym!!)padł mi komp i wszystko poszło w *******!!
Nowsze moje zdjęcia możecie zobaczyć na archiwum bloga:)

Zawsze chciałam mieć krótkie włosy, ale nie miałam odwagi ich ściąć :/, teraz kiedy już to zrobiłam to wiem , że moja nowa fryzura odzwierciedla mój charakter, moją duszę!!
Ta dziewczyna z długimi włosami była zupełnie inaczej odbierana, niz ta teraz z krótkimi.
Niby tylko fryzura a mnóstwo zmieniła w moim życiu.

Zawsze byłam odważna, ale dopiero w ostatnim roku, dokonałam więcej niz przez całe życie!!
I nie palę !! Teraz tylko 8 kg na minus i ...będe szukać nowych wyzwań!!
Miłego:**




13 komentarzy:

  1. ...tylko że w tej dłuższej fryzurze było Ci ślicznie.....ja na Twoim miejscu bym własnie zapuszczała jakoś fajnie je tylko wycieniowała,może też kolor blondu zmieniła...w połączeniu z obecną stylówką byłabyś niezła dżaga :) tym bardziej że jak mówisz -8kg poszło.....pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że to po prostu kwestias makijażu, to z dzisiaj zdjęcie jest po pracy, poza tym jestem teraz starsza od tych zdjęć jakies 5-10 lat :)

      Usuń
    2. Asiu zdecydowanie lepiej w krótkich nie słuchaj bzdur.

      Usuń
  2. teraz mocno wyszczuplałaś na twarzy, ale dobrze Ci w tej fryzurze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieee może tak na zdjęciu wyszło, zawsze miałam i mam okragłą buzię :)

      Usuń
  3. po co wystawiasz zdjęcia z twoim byłym mężem, przecież sama mieszkasz z synem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a tego komentarza to nie zauważyłam, ale pytanie hahh, no nie wiem co odpisać ? ;)

      Usuń
  4. starzej wyglądasz, ale i tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jestem starsza niz na tych zdjęciach o 5 i 10 lat ;)

      Usuń
    2. ale miłe towarzystwo skąd się tu wzięły te babska?

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video