by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 1 listopada 2014

, ,

grobing...:D









Tradycyjnie, dzisiaj byliśmy na grobach. Nie musimy się specjalnie daleko wybierać, dwa nasze cmentarze są w odległości 10km więc w miarę szybko udaje nam się spełnić powinność ;).
Nie jest to święte specjalnie przeze mnie lubiane. Nie przez mysl o zmarłych, bo w końcu na każdego przyjdzie pora, ale przez pogodę (w tym roku było akurat bardzo dobrze!), te błoto, mróz, brrrrr.....

Jak w tym roku przyplusowało, Misiol dał mi popalić tzn....... zasnął mi na rękach i....spał przez ok.45 min...A JA GO CAŁY CZAS NOSIŁAM...
Waży ok. 14kg :/
Tak, wózka nie wzięłam, a on padł jak zabity i nawet...chrapał!!
Tyle z tego dobrego, że daruję sobie wieczorne ćwiczenia, wystarczająco dzisiaj się nagimnastykowałam :).

Nie preferuję mody "grobingowej" tj. futro i szpila :D. Wybraliśmy wygodne i praktyczne stroje :D
A nasze kalosze to był strzał w 10, wiedzą to Ci co zamszaki założyli :D

:**

6 komentarzy:

  1. Elegancik:) my się dziś ubraliśmy zgodnie z ...temperaturą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uff, do dobrze że nie w futra z kapeluszami ;)

      Usuń
  2. Ja nie lubię tego dnia, o moich bliskich zmarłych pamiętam cały rok i nie czuję potrzeby, żeby przedzierać się przez dziki tłum wystrojonych paniuś na cmentarzu akurat 1 listopada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę tradyzji chcę dziecku przekazać, a ja w ten dzień lubię powrót do mojego mniasta i spotkania z dawno niewidzianymi znajomymi, nigdy nie wiadomo na kogo trafisz :)

      Usuń
  3. Śmieszy mnie to, że 1go listopada wszyscy nagle szorują na groby bo tak nakazuje to Święto. Niestety ale taka jest prawda, że większość ludzi dopiero odwiedza zmarłych właśnie w ten dzień, bawiąc się do tego w rewię mody... Szkoda, że tylko raz w roku możemy wieczorem zobaczyć tyle kolorowych zniczy...

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video