by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 21 października 2014

, , ,

podgląd...

 Hrabinio Misiolinio.....
 Miałam najście na słodycze, zjadłam wczoraj dwa lody, w tym jeden toffi z orzechami, lila starsy i popiłam pół litra mirindą...musiałam :D. Ta książka to kolejne wynurzenia o polskiej mafii Pana Masy ....nie wiem czemu lubię czytać te głupoty :D
 Misiol sam już wkłada buty, staram się go "usamodzielniać" ;)
 My :)i Misia dzióbek :D


 Misiol w Cukier Puder , jedyne takie miejsce w mojej okolicy , przyjazne dzieciom, ja pracuje Misiol się bawi...rewelacja
 Moje czyste kaloszki :D
 Jesień mi nie straszna :D, buty z Hama ze stoiska dla dzieci :P( plusy małej stopy ), niezawodna mega ciepła bluza z Butiku, ma jakieś ....8 lat!! uwielbiam ją :)

Aniu kolejny wpis będzie na pewno o spotkaniu Mam Blogerek Grodzisk  obiecuje :)

10 komentarzy:

  1. fajne miejsce ten cukier puder :) a Wy oczywiście jak zwykle cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżbyś zapuszczała włosy? Mnie się moja krótka fryzura znudziła i myślę o zapuszczeniu, ale czy mi się uda?

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapuszczam, ale na wiosne pewnie znowu zetnę ;)

      Usuń
  3. Świetny pokój synka! I cudowny sweterek z tygrysem :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny mix zdjęć!! pokój Misia jest extra!! Ja teraz urządzam moich córeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, lepiej czytać głupoty, niż nie czytać nic!
    Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video