by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 1 września 2014

sale sale sale

Kochani wyzbywam się Misia rzeczy po naprawdę  symbolicznych kwotach. Mam nadzieję że będą Wam tak dobrze służyły jak nam i jak widzicie po zdjęciach, będą zapisywały historie teraz Waszych pociech :)



bluzeczka H&M przy kołnierzyku nie jest juz tak śnieżno biała, ale naprawde nie widać, stan oceniam na bd. Służyła nam bardzo dłuuugo :) rozm wg metki 74
cena 7 zł plus koszta przesyłki


Kurtka H&M , rozm wg metki 74cm. Pikowana na polarku. Odpinany kaptur.
cena 15zł plus koszta wysyłki



Twarzowa koszula z długim rękawem , rozm 80
cena 6 zł plus koszta wysyłki


Czapa, mega ciepła i fajna F&F 
cena 10zł plus koszta wysyłki


Czapka Misia, H&M, cena 9zł plus koszta wysyłki


Ocieplane spodenki H&M, z Kubusiem Puchatkiem, na szczęście miniaturowym ;)
Cena 12zł plus koszta wysyłki, rozm metki 74, ale nam wcześniej i na dłużej starczyły ;)

\

Ciepły sweter na suwak z kapturkiem. Też długo nam służył :)
Cena 12zł plus koszta wysyłki 


sweterek H&M, służył nam przez wieeeeleee sezonów, wg metki 74
cena 15zł plus koszta wysyłki



bluza pluszowa rozm 74 wg metki
5 zł plus koszta wysyłki


sweterek Next rozm 56/65, stan ideal, ecru
Cena 15zł plus koszta wysyłki

paputki, za które ja przepłaciła na jednej ze stron markowych rzeczy po mega zniżce :( , tyle słali towar że dzieciak zmienił rozmiar papuci o 2 :/
cena 10zł plus koszta wysyłki


Zasady: 
1, kto 1 ten lepszy
2, info prosze na priv
3, j.ruszczy94@gmail.com
4,thnx

ps. opłata za 1 rzecz 6 zł za 2,3,4,5 do dogadania ;)
zaraz te rzeczy znajda si,e na allegro, śpiszcie się :)









4 komentarze:

  1. Ta kurtka to na zimę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Udało się coś sprzedać? Ja mam tonę ubranek, od 68 cm do 110 (są u mnie, bo mam dużo miejsca w mieszkaniu). Nie wiem czy warto się bawić w takie fotografowanie i pokazywanie gdzieś,bo przecież mamy nawet w lumpeksach potrafią znaleźć coś ładnego za bezcen. Kiedyś myslałam, by sprzedać komplet pajacyków (60 szt) po 1 zł za sztukę (wszystkie z Coccodrillo lub Smyka), ale nie zrealizowałam planu. Stąd moje pytanie. Pozdrawiam. Babcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. częściowo tak, ale na allegro, i faktycznie ciężko to schodzi, najlepiej własnie pakować w paczkach np od 86-92 rozmiaru i po kilka kilkanascie rzeczy

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video