by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 9 września 2014



Na rower....kurtka z chłopięcego działu, mam ją od zeszłego roku, kosztowała coś koło 15zł. Bardzo ją lubie ;)
Niedziela....

 Misiol <3, szykujemy się na rower..


 Takie kunie u nas w kościele o_o
Misiol w Cukrze Pudrze

 Fajne domowe miejsce w sam raz na brzydką pogodę, albo jak nie chce mi się za Misiem po placu zabaw biegać ;) i nie tylko. To jedyna klubokawiarnia u nas w okolicy, przyjazna dzieciom!
Tofin łapie muchy w niestandardowy sposób jak na kota przystało ;). Teraz ma przerwę ;)
 Do pracy...
 Bieganie....
 Czasami zamieniam dwa kółka na 3 i biegamy razem :D
 Ha!! Czekałam na ten moment!! Mogę spokojnie poczytać a Misiol bawi się sam!!Ale tylko na wybranych placach zabaw!!
Czesia ;), przy bieganiu nie wygląda się najlepiej ;)

 Przed pracą :)...


Tych naszych "stylówek" nie bierzecie tak na serio :). Nie są to specjalnie przygotowane zestawy, ja tak z Misiem wyglądam na co dzień:)
pozdrawiamy i do następnego :*





18 komentarzy:

  1. KOcham Grishama! Misiol rosnie jak na drożdżach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w moich pseudo stylówkach też tak wyglądam na co dzień, więc dlaczego Twoje nie mają być na poważnie? Zresztą wyglądasz super, więc tym bardziej nie rozumiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwoje z Misiolem świetnie wyglądacie

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko! Jakie Ty masz nogi zgrabne! Idał ! #HEJT !
    A Misiek to juz normalnie mały kawaler jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że na Insta jest namiastka Waszych zdjęć, musze tu cześciej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To i dla mnie jest nadzieja, że w końcu będę miała czas na książkę!

    OdpowiedzUsuń
  7. hej Asiu...napisałaś ostatnio coś na temat butiku POLLY STORE :) Przejarzałam z ciekawości ich stronęna fb i rzeczywiście ubrania są świetne! niektórem wyglądają jak z jakiegoś mega srogiego sklepu,mają też swietną aranżację wnętrza...chyba się tam wybiorę:) ale czy ceny nie sa jakies przerażające ?? ja ogólnie kupuję w zarze ale to niestety drogi sklep..i zżera mój portfel :) czy tam znajdę coś tańszego? czy ceny są podobne? a może drożej ??
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej...wiesz ceny w butikach są różne ale na pewno sporo niższe niż w zarze ( choć nie wszystkie rzeczy, bo wiadomo że basic będzie dużo tańsza) i masz pewność że to samo może mieć 1 czy 2 osoby a nie pół polski ;)...zresztą sama jestem drobnym przedsiębiorcą i z zasady nie dorabiam sieciówek zagranicznych, chyba że naprawdę muszę :)

      Usuń
  8. Jak on się zmienia i jaką ma cudną bluzę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękni Wy :-*** Strasznie się cieszę, że znam Was już osobiście i nie możemy się z Ignacym doczekać kolejnego spotkania :)) A stylóweczki macie rewelacyjne, więc jak najbardziej brać na serio! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cóż za aktywna mama i syn :) uwielbiam takich ludzi :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video