by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 23 września 2014


 Limitowana bluzeczka Roberta Kupisza dla Empik.com...


 Jesień...i Misia mina witająca ;).....
 Szczęśliwy Misiol....

 Byłam dzisiaj pierwszy raz na odchudzającym, miejscowym masażu chińska bańką...... AŁĆ ;)...bolało...
No ale nie ma pięknego ciała bez poświęceń ;). Ci którzy mnie obserwują, wiedzą że walczę z nadprogramowymi kg bieganiem, jazdą na rowerze i ćwiczeniami w domu. A przede wszystkim zdrowym trybem życia, głównie żywieniowym, co jest nie lada wyzwaniem przy pracy na pełen etat ( a nawet 2!!) i humorzastym dwulatku ;)
A tak na serio, to nie jest sztuką schudnąć w miesiąc 6-10kg, trudniej to utrzymać, a przede wszystkim zachować zdrowie! Przy tzw. szybkich dietach i głodówkach, efekt jojo to najmniejsze zmartwienie. 
Ja postawiłam na zawodowców, stąd oprócz ćwiczeń równiez masaże, one na pewno w odpowiedni sposówb przyspieszą moja walkę o zadbane ciało!
Nauczona doświadczeniem ;), korzystam tylko z usług wykwalifikowanych masażystów i z ręką na sercu mogę polecić Panią Asię która zajęła się moim przypadkiem!! 
Na efekty długo nie czekałam, przy masażu miejscowym , minus 2 cm po 1 zabiegu!!
Oczywiście na bieząco bede pisała o efektach, zresztą mam niespodziankędla Was na koniec mojej odchudzającej "terapii" ;)
w ogóle dziewczyny z Warszawy zapraszam do tego cudownego miejsca, sama tam robię pazury, twarz itp. Lubie klimat kobiecy, taki wręcz konfesjonał lub oazę wyciszenia, tu sie wszyscy do Ciebie dostosują i ceny...NORMALNE ;)...FB klik
 To własnie jest to chińskie cudeńko....


15 komentarzy:

  1. Szacun dla Ciebie Asieńko, pracujesz, dom prowadzisz, jesteś mamą i do tego masz czas zadbać o siebie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci dobrze, sama chętnie bym się skusiła na taki masaż... Ale u mnie nie ma na to szans a 40km nie chce mi się jechać do Wrocławia...
    Mina witająca jesień boska!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super Asia!! Ja stosuję domowa, ale nie na kg a na cellulit - pomaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt , podobniez mozna kupić w aptece taka bańkę i robić samemu....nie dla mnie...podziwiam Aniu :*

      Usuń
  4. No nie wiem czy bym się skusiła na taki masaż ;) Ale jestem ciekawa efektów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest takie mega bolące, idzie znieść ;)...borowanie zęba boli o mega mocniej ;)

      Usuń
  5. ja sobie kupiłam kiedyś te bańki, chyba wrócę do masaży...Asiu cudnie, rozumiem że nadal nie palisz?

    OdpowiedzUsuń
  6. oj to boli jak diabli ale efekty bezcenne , warto zacisnąć zęby !

    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam skłonności do siniaków, to po pierwszych takich masażach nie wyglądało to ciekawie. Ale fakt, faktem, efekty są.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak Ty wszystko dajesz radę pogodzić? Szczerze podziwiam. I będę brać przykład :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. jak efekty? bo, że boli, cóż ćwiczenia też bolą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, prawda...na razie minimalne, zrobię post :)

      Usuń
  10. Takie dżinsy lubię:) Bańki kupiłam sobie w aptece i małżonek mnie masuje:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video