by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 6 sierpnia 2014

ząbki .....he he



Ha!! Byłam właśnie z Misiem umówiona na kontrolna wizytę u dentysty. Tak sobie to zaplanowałam po bilansie dwulataka. Uprzedzę hejterów, to nie za późno, bo ja od początku, tj. od 1 ząbka dbałam o nie!!Uprzejma Pani z recepcji powiedziała że mam naszykować 80zł na kontrolę, a tu taka pozytywna niespodzianka pod Biedroną :D.
darmowe badanie zębów, oczywiście skorzystaliśmy, gratisy :D przytuliliśmy, ale najważniejsza była ocena ząbków przez stomatologa.
Misiol ma perfekcyjne ząbki, aż 16, czekamy na 5tki.
Szczerze to nie byłam ździwiona, bo myłam Misiolka ząbki od 1zębulka który wyszedł, taka gumową nakładka na palca, kupowałam pasty bez płukania!!Więc wizytę za 80zł sobie odpuszczę ;), na razie nie mamy problemów ;)
ps. Misiol masz ciuf ciuf u mamy ;)



7 komentarzy:

  1. My tez się stomatologa nie boimy. Ale wizyty dla dzieci sa mega drogie. Ostatnio trafilismy na państwową klinikę za darmo i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. oo, ale fajna akcja :)
    no i najważniejsze, że zębulki zdrowe :)
    ja też dbam o Kornuśkowe ząbki - mam nadzieję, że stan w buźce mamy taki sam jak Wy :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo dla Misiola, a jakiej pasty używacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elmex od 0-2lata , bo Misiol ni płuka jeszcze buźki :/

      Usuń
  4. świetna taka akcja :) no a zęby to już nie przelewki, dbać trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 16 ząbków? Nam dopiero pierwsza czwórka wyszła. Juniorowi w ogóle ząbki jakoś późno wychodzą, ale może dzięki temu będzie miał mocniejsze.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video