by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 9 sierpnia 2014

spotkanie mam blogerek w Grodzisku Mazowieckim

 W końcu mamy oficjalny plakat!!. Zapraszamy wszystkie blogujące mamy, niekoniecznie z blogów paretingowych;) , ja takowego nie posiadam, ale dziecko posiadam, no to jestem blogującą mamą;) bo nie uważam się za matkę polkę z obwisłym karmiacym cycem ;)a będę ja i baaa nawet zostałam mianowana współorganizatorem ;)
Miło byłoby sie w końcu poznać w realu, oczywiście spotykamy się z dziećmi, jak ktoś chce ;)
Wszystkie zgłoszenia proszę kierować na mojego meila lub na meila Aleksandry


Dziękujęmy Sebastianowi za stworzenie tego cudownego logo naszego spotkania klik

5 komentarzy:

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video