by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 15 sierpnia 2014


Pierwszy raz na moim blogu pojawia się recenzja książki. Zatem prosze o wyrozumiałość. Padło na : tak jak w tytule posta "Ćwiartka raz" Karoliny Korwin-Piotrowskiej. Jako dziennikarka wg mnie jest dosyć kontrowersyjna. Aktualnie lubi komentować  życie gwiazd i celebrytów zawsze pozostawiając po tym długie dyskusje. Ostatnio skrytykowała Odete Moro już nie Figurską o udzielony wywiad ;). Zapewne kojarzycie ją z magla towarzyskiego tvn style ;)
Ale przejdźmy do opisu książki. To jest tzw. "moloch", ma przeszło 800 stron z małą czcionką ;).
Wnętrze przedstawia rok po roku ( od 1989 do 2013 roku) najważniejszych wydarzeń ze świata kultury, sztuki, sportu, wchodzących technologii i wielu wielu innych, ciekawych sfer z życia.
Każdy rok jest jest okraszony zdjęciami okładek z tamtych lat.
Książkę z czystym sumieniem polecam, jest bardzo dobrze napisana, czyta się ją niesamowicie płynnie, dla mnie to bardzo istotne, lubie książki "dziennikarzy".
Dla mnie i dla mojego pokolenia to sentymntalna podróż do beztroski lat 90tych, moich najlepszych lat :)
Tekst o martensach, które w tamtym czasie były marzeniem każdego nastolatka ( ja miałam oryginalne! zielon ena 8 dziurek ;)  )i o tym zdzierały do krwi piety...bezcenny, chyba każdy to przeżył. Kto miał te buty to wie o czym mówię ;).
Ta książka to trochę taki "pudelek.pl" w pigułce i oczywiście drukowany;).
W latach 90tych nie było tak powszechnego internetu, dlatego tak mało jest informacji, zdjęć z tamtych czasów, ta książka po części to naprawi;).
Brakuje wg mnie informacji o supermodelkach, agencjach, anoreksjach, bo to włąśnie był ten okres. Nie ma również nic o sektach, a to przez dłuższy czas był temat nr 1 w większości mediów.na koniec jako ciekawostke dodam, że na tylnej okładce jest informacja, że można ściągnąć aplikację na smartfona , nakierowac urochomiony program na kod kreskowy i otrzymamy dodatkowe interaktywne materiały video. Fajna sprawa.



Jedynym minusem jest cena , bo książka kosztuje ok 50zł, ale napisała się babka i spokojnie można te pieniądze wydać ;)
A Wy jak wspominacie tamte czasy??Pamiętacie??




9 komentarzy:

  1. Fajna, zachęcająca recenzja :)
    I klapki z hm, takie jak moje, bardzo zachęcająco się prezentują :))))

    Sama zgapię chyba pomysł i może coś zrecenzuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczaki ale grubaaa!!!
    ale zaciekawiłaś mnie na maxa!
    ja jestem to samo pokolenie co Ty i martensy pamiętam tak dobrze jakby to było wczoraj, aczkolwiek częściej od martensów nosiłam czarne KMM'y - nawet w upalne lato :P

    ps. właśnie luknęłam na aros.pl i książka jest do kupienia w promocji za 3 dyszki ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o fajnie Kasiula że o tym napisałaś tj o cenie ;)

      Usuń
  3. Ja ją uwielbiam za ten jej cięty język. No i dużą wiedzę na temat literatury i filmu. Z przyjemnością przeczytam "Ćwiartkę" po urlopie :)
    Pozdrawiam. A.
    P.S. A recenzji książkowych mogłoby być więcej!

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba się skuszę na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam mieszane uczucia co do niej, niepotrzebnie wdaje się w publiczne pyskówki z celebrytami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez permanentny brak czasu mam już sporą "kolejkę" książek do przeczytania. Po Twojej recenzji kolejka będzie jeszcze większa :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video