by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 21 lipca 2014

 Podjadę, nie podjadę ?
 gramy w klasy...
 Ja tylko ze starszymi chłopakami trzymam!!
 Karmimy kaczuszki, piękna ta nasza okolica ;)
Klon mamy ?? :D

Teraz wszędzie, na każdej społecznosciówce mi oczy zatruwa kampania "zostań powermamą"!! Jak to zostań??Ja jestem powermamą a nawet więcej ja jestem super power mamą!! I każda mamą nią jest!! Nie mówimy tutaj o skrajnych przypadkach jak np. Katarzyna W. to podludź!!
Szczególnie sie uważam za power mamę, bo mi tego poweru nie braknie, jak na razie ;)
Pracuję zawodowo, a mimo wszystko, zresztą nie są to puste słowa, widzicie po zdjęciach, ja spedzam z moim dzieckiem mnóstwo czasu i to bardzo intensywnie!!. Prace nadrabiam nocami, odpocznę jak bedę stara lub na cmentarzu ;).
Zdrowe odżywianie?? Nie oszukujmy się , w tych czasach każda matka zna podstawy dobrego odżywiania, ba nawet są expertkami, tyle jest literatury!!!!
Powermamy..... dobre ;), ktoś tu z tym hasłem chyba dzieci nie ma , albo blogów paretingowych nie czyta ;)

10 komentarzy:

  1. Asiu, jesteś dla mnie podwójną powermamą, pracujesz, matkujesz, dom prowadzisz, bloga i jeszcze pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. no pewnie, że jesteś powermamą i to jeszcze jaką !!!!
    a powermamo zaraz w dupę dostaniesz....co Ty tu bredzisz o cmentarzu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia, ja też Cie podziwiam, jesteś "power mama do kwadratu"!
    Nie wiem, jak to będzie ze mną, jak już się rozmnożymy, ale chciałabym mieć wtedy tyle powera co Ty!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No właśnie Asiu , ty jesteś wzorcową powermamą! Swoją drogą pierwsze słyszę o tym co piszesz, chyba wypadam z obiegu, za duże dzieci mam, a twój blog jest jedynym parentingowym jakiego czytam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też sobie mówię czasem, że wyśpię się, jak dziecko będzie dorosłe, ale wtedy pewnie już będę cierpieć na babciną bezsenność. Ale maluchy są takie kochane, a czas tak szybko leci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie szybko, aż czasami mi szkoda :/

      Usuń
  6. Oj tak, każda mama to supermenka!!! :) Chociaż mi coś ostatnio powera braknie, bo przychodzi godzina 24.00 i zasypiam nawet na siedząco :) Na szczęście synkowie w miarę dobrze śpią w nocy, więc matka ma kilka godzin na podładowanie akumulatorów.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video