by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

czwartek, 31 lipca 2014

, , ,

wakacyjnie....


Po kilkudniowych afrykańskich upałach, dzis nadszedł dzień lekkiego ochłodzenia. Ale wcale nie temperatury, owo schłodzenie wynika z drobnego deszczu, o który po cichu , troszkę prosiłam.
Więc wybieramy się cos obejrzeć, połazić, pewnie o zoo zahaczymy. Musze odpocząć od tego leżenia na plaży ;).
Misiol przeszczęśliwy, wszystko mu się podoba, wszystko chłonie. Cały urlop podporządkowany pod dzieci ;).  Więcej bieżących fotek na insta. 
c ya.
ps. te majteczki do kapieli wielokrotnego uzytku są extra ;)

11 komentarzy:

  1. co ja bym dała aby na plaży poleżeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Wam dobrze! A my tu się smażymy w betonowej Warszawie!
    Jak wrócisz, to daj znać - może jaka kawa (mrożona!!!)?
    Buziaki A.

    OdpowiedzUsuń
  3. moje wakacje też zawsze są podporządkowane pod dzieciaczki :) Zazdroszczę Ci tego leżenia na plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że macie pogodę, ale fakt mogło by być ciut chłodniej... a wyjazdu wam zazdroszczę strasznie bo u nas się nie zanosi :(
    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie jest poleżeć, jak przyjdą chłody, będzie co wspominać, mimo upału, który daje się we znaki czasem i tak te słoneczne dni są najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój junior uwielbia wodę i dzisiaj byliśmy na spacerze i też przy okazji kąpiel zaliczył. Po prostu to ubóstwia.
    A Ty co za opasłe tomisko tam czytasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja żeby mieć chilkę spokoju na plaży, basenik zakupiłam, taki plażowy oczywiście ;), ćwiartka raz Karoliny Korwin , bedzie niedługo jako moja pierwszza recencja na blogu :)

      Usuń
  7. Jak fajnie Wam:) a te tatuaże to wabik na dziewczyny??:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video