by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 5 lipca 2014

, ,

jak upał to tylko termy Mszczonów!!









W końcu piękna pogoda w weekend. To tak naprawdę pierwszy ciepły letni wypoczynek w dni wolne od pracy! Juz wcześniej pisałam że wybieramy się na Termy Mszczonów. Jest to po prostu kompleks z basenami, również otwartymi. A o to własnie nam chodziło. Misiol przeszczęśliwy, do czasu kiedy trzeba bylo zebrać manatki do domu, nie obyło sie bez łez :( . Wiecej i inne zdjęcia mozna obejrzeć na naszym insta:). Zaklinam pogodę, bo jutro w planach rower. Buźka!! :*

6 komentarzy:

  1. Słyszałam, słyszałam.... Niestety nigdy tam nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jutro mam w planach jechać do Chałup na plażę :) mam nadzieję, że będzie piękne słoneczko i 30 stopni żeby dupę wygrzać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale superowo:) My wczoraj odpoczywaliśmy nad morzem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas to samo. Mój brat ma wielki basen i junior uwielbiam tam przesiadywać. A jak jedziemy do domu i trzeba z basenu wychodzić, to jest rozpacz i histeria. No ale w końcu Ryba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe miejsce. Muszę się tam kiedyś wybrać. Ale może w mniej tłoczny dzień ;)
    Pozdrawiam, Aśka

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam miejsca, ale cudnie na to popatrzeć! zwłaszcza, gdy deszcz za oknem! Led Zeppelin <3 nieźle! :) pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video