by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 30 lipca 2014


Krótko bo urlop i zwięźle, taki post w pigułce ;).
Dzisiaj moja sis Ania stwierdziła, że założy bloga pt. jak żyć z siostrą blogerką, co czytaj, jest szczególnie na wakacjach strasznie ciężkie do przezżcia. Jej zdaniem ;). Zresztą zawsze była mistrzem cietej riposty a przynajmniej starała się ;) Bo ja niby ciągle męcze, zrób mi zdjęcie tu, zrób mi zdjęcie tam, o w takiej pozycji itp.I co z tego wychodzi??... Widzicie powyżej, ot taki jej ciężki los. 
Zreszta te zdjęcia na których jestem tyłem i..... w ogóle jestem  z Misiolem, to zapewne zrobiła Alinka, moja siostrzenica ;).Ehhhh na zawsze pozostanie ten problem ze zdjęciami  na bloga;)
Zaglądajcie do nas na FB i insta tam jest duuuużo wiecej spontanicznych telefonicznych zdjęć urlopowych ;)
***
p.s.Urlop urlopem, ale notka na bloga musi byc :D

4 komentarze:

  1. Asiu, wpadnij w niedzielę do Gdańska, ja się raczej nie wyrwę do Sopotu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem w Gdańsku, w sopocie bylam na wycieczce rowerowej 😉

      Usuń
  2. Kochana a gdzie jesteś w tym Gdańsku??? Ja tu mieszkam i jeszcze Cię nie znalazłam hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jelitkowo, chociaz dzisiaj tez w Sopocie byłam ;P, a mieszkasz i na kawę się nie umówisz ??

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video