by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 19 lipca 2014

, ,

bilans dwulatka za nami ...




\

Urodzin Misiol w tym roku nie miał. Tzn. miał, ale bez tortu, znajomych, życzeń i zabaw. To tak jakby nie miał wcale :/. Nie miałam czasu..Straszne to, smutne, cierpie niesamowicie i wiem że tylko ja bo Misiol sprawy z sytuacji sobie nie zdaje, na razie, na szczęście :/
Bilans dwulatka spóźniony dwa tygodnie, ale widocznie w normie bo 1 raz nie zostałam w przychodni opieprzu :D. Uparli sie tam na mnie, jakby to moja wina że Misio nie może mieć ostatniej szczepionki. Jest złobkowy,  katar to teraz jego drugie imie. Nikomu nie robię na złość :/
I jeszcze jedno. Misiol ma wpisane w karcie żeby sprawdzać mu paznokcie. Tak paznokcie, czy są czyste i czy obcięte. Któregoś razu miałam go zabrac na kontrolę. Po pracy jak zwykle odebrałam go ze złobka, ale żeby znowu nie mówiły że sie spóźniłam, nie pojechałam do domu go przebrać tylko zabrałam bezposrednio z podwórka przedszkola. No i miął czarne paznokcie, w końcu w piachu sie bawił, nie były jakieś długie czy coś po prostu samo umycie rąk, bez kapieli nie pomogło. A teraz na zawsze w tej karcie pozostane tą matka co nie obcięła paznokci :D. Teraz to chyba sama bym mu obgryzła ;)
Wracając do bilansu, Misiol dostał 90 centyli. Straszniem dumna!!
Wszystko w porządku, rozwija się prawidłowo, nic więcej do szczęścia mi niepotrzebne!!
Kocham Cie maluszku :*
ps. uwielbiam te moje nowe rzęsy:D, robie tylko kolorki i maluję usta, 3 min :D extra!!

11 komentarzy:

  1. nieźle zakręcone, od razu robią look! pozdrawiam Ciebie i Dwulatka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urodziny możesz zrobić przecież teraz, u mnie, jeśli chodzi o syna, będą planowane jakieś 2 tygodnie po właściwej dacie - nie zawsze można zrobić wtedy, kiedy faktycznie się urodził. Koleżanka robiła np. miesiąc później-czasami się tak układa i już. :)
    Rzęsy super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O co kaman z tymi paznokciami? Mój Ignacy wiecznie ma paznokcie jak górnik, bo co umyję mu łapy to zaraz gdzieś je wsadzi :) jakby mi coś w książeczkę w przychodni chcieli wpisywać, to chyba bym dała między oczy :) Jesteś super mamą i w ogóle się nie przejmuj :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba ciut nadgorliwa jest ta Pani doktor, ale mimo wszystko lubie do niej chodzić ;)

      Usuń
  4. Piękny Dwulatek i piękna Mama!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mają większych zmartwień w przychodni widać tylko paznokcie oglądają :) hehe
    no i pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha!Nie mogę z tymi paznokciami!:)Rzęsy fajowe, może sama znów zrobię hmmm tak na urlop to w sam raz!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video