by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 16 czerwca 2014









 To wpis z soboty, niestety...dla mnie doba jest za krótka i dzisiaj pozostały mi 3 pozycje z kalendarza niewykonane, niestety już nie dam rady ....a zdjęcia musialam wrzucić bo zaraz , za chwilke byłyby nieaktualne! Misiol 3ci raz na rowerku, może nie ma prędkości demona, ale jest precyzja ;), dumna żem!
Chciałam Misiolowi na 2 latka psa małego przyjaciela sprezentować, jedna sensu brak, pies jest, w postaci rudzielca Tofisiandoki ;). No i na fotach jesio ja , tak właśnie, tak wygladam w sobote  bez make up itp itd ;)
A dzisiaj trzeasnęłam sobie rzesy sztuczne, metoda 1:1 , wyszło extra !!;)
Zaraz postaram się , bo coś mi nie wychodzi , zgram Misia film z jazdy na YB, najwyzej zaktualizuje wpis. MIłego, buziaki!!


Misiol spodnie Next sh, bluza Cubus prezent od taty , spodnie Next sh, buty Bartek, czapka Ham, bandamka ;)


15 komentarzy:

  1. U nas wyjątkowo rowerek biegowy - drewniany w ogóle się nie sprawdził ;/ Nie wiem czemu, chyba mało zwrotny był
    Teraz młody ma metalowy na pompowanych kołach i najchętniej by z niego nie schodził :) Taka różnica ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie drewniany rowerek sprawdził się do tego stopnia że mały M ma 5 lat i za chiny nie chce przesiąść się na normalny rower

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia nie gadaj, myślałam że za 2 lata na normalny się przerzuci :)

      Usuń
  3. Misiol ma niezłą frajdę :) Mama świetnie wyglądasz, super spodnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. swietne te rowerki :) widzialam u mnie w miescie jak dzieci smigaja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Junior dostał na Dzień Dziecka rowerek na czterech kółkach - na razie nie wie po co są pedały, ale dumnie kieruje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja sie wzbraniałam przed 4 kółkami, a niech troche sie pogimnastykuję mój synol, nie ma w życiu łatwo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bluza! Pochwalisz się gdzie kupiłaś? :) ja ostatnio kupiłam swojemu podobną bluzę na maxmia.eu, ale ciągle szukam nowych inspiracji :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój maż ją kupił MIsiowi w Kapph Ahl ale już z rok temu :/

      Usuń
  8. Synek na rowerku biegowym śmiga od 18 miesiąca życia mimo że jest z tych niższych dzieci, teraz i córka zaczyna przygodę w wieku dwóch lat. 5 powodów dla których warto wybrać rowerek biegowy, kilka wskazówek jak to zrobić i nasz wybór możecie sprawdzić na naszym blogu Minimki.pl zapraszam :) http://minimki.pl/lifestyle/rowerek-biegowy/

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video