by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 6 czerwca 2014

, ,

...Misiol Gandalf Szary









Zdjęcia są z zeszłej soboty. Byliśmy na przyjęciu urodzinowym Karola (w parze z Misiolem na fotce), ale ze względu na prywatny charakter imprezki , na fotkach jesteśmy tylko my ;). Pogoda jak widać dopisała, cały czas byliśmy na zewnątrz. Było super, szczególnie dla Misia, który uwielbia towarzystwo, głównie dzieci ;)

Mam sporo ciuchów po Misiu, ale chyba już nie będę bawiła się w allegro, bo za dużo roboty z tym, przerzucam się na olx, czyli dawną tablicę. Oczywiście dam tutaj znać, a może nawet tutaj wrzucę fotki.

Misiol za miesiąc kończy 2 lata!! Zleciało mi z prędkością błyskawicy! Czas czynić przygotowania do imprezki :D

c ya :*









12 komentarzy:

  1. super fotki :) a Misiol rewelacyjnie wygląda w tej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną tworzycie rodzinkę :)) U nas dwa latka już za 23 dni! Ach, ten czas ucieka... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam rodzinne posty, zawsze są takie ciepłe

    OdpowiedzUsuń
  4. Nelka za dwa miesiace! Kiedy to zleciało??? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna impreza, tylko biedna mama musiała się napocić przy tablicy:) Mam nadzieję, że równanie było tylko z jedną niewiadomą;) Boskie masz włosy, super kolor, pewnie salon? Czy może farbką w domowych pieleszach? Jeśli tak, to firmę proszę ujawnić:) pzdr Monika:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama juz od kilku lat farbuje(tzn. na odrosty nakłada mąz lub mama lub siostra;) ), po fryzjerze zawsze miałam zniszczone włosy, a miałam długie, obiełam dopiero rok temu. A farba jaka robię, to zalezy na co aktualnie dadzą promocję w rossmanie, czy na Wellaton, czy na garniera ;), kolor b.jasny naturalny blond :D

      Usuń
  6. Dwa latka to już jest coś:) Pamiętam jak niedawno mój starszy synek tyle kończył... A to minęło już półtorej roku.
    Twój Misiol to taki mały przystojniak:) Oj będziesz musiała panny spod okien gonić:)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video