by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 20 czerwca 2014

,

Kot obrońca!




Gdzie jest Tofiś??...Kiedyś go zamknęłam przypadkowo na parę godzin w samochodzie ( wszedł pewnie jak wyciągałam zakupy i zamknęłam w niewiedzy drzwi ), miałam kupę i wodnika :/, od tamtej pory zawsze go szukam jak zamykam auto ;)...
 Pytałyście jak moje nowe rzęsy?? A tak ;) Maluję tylko usta i kolorki i włala ;)

Do kota przylgnęła etykieta egoisty i indywidualisty. Jestem szczęśliwą "panią" czy jak tam ;) Tofisia juz 8 lat i zgadzam się z tym w 1000000%!! Lecz ku mojemu zdziwieniu, mój rozpieszczony kot, który nie jest typem przytulańca i  n i e  p o t r a f i mruczeć ma uczucia!! I to jakie!! Wcale nie do mnie, tej która się nim zajmuję i karmi go , tylko do Misiola. Byłam skłonna bardziej przychylić sie do mysli, że bedzie zazrosny, ale tak absolutnie nie jest, a prawdą jest że spadł po narodzinach mojego synka z piedestału.
Misiol nie odwzajemnia jego uczuć, wręcz mozna by uznać że jest jego zmorą, piekłem na ziemi :/, a on mimo wszystko ( oczywiście jak Misiol śpi)idzie spać do niego?!
A dlaczego akurat taki wpis? Jak widzicie na zdjęciach Misiol uczy się śmigać na biegówce. I za kazdym razem jest Tofiś, na drodze, jakby pilnował Michała. Misio przystanek, kot przystanek, Misiol nabywa prędkości kot również. Aż nie do wiary, nawet dla mnie!! I tak za każdym razem!! Nie ma mowy o przypadku!!Szok!!Zauważyłam to już wcześniej na fotkach ;), fajnie tak, ciesze się!!




5 komentarzy:

  1. Ładne te rzęsy ale zdecydowanie wolę Cię naturalną .

    OdpowiedzUsuń
  2. No to ci numer z tym kotem :) Czytałam, że koty rasy maine coon zachowują się jak psy - może ma jakieś geny? :)
    Zalotne te Twoje rzęsiska :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Franuś też tak ze mną chodził na spacery aż go niestety rozjechało :( Rudzielec jest cudny i koty to bardzo inteligentne bestie :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video