by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 21 czerwca 2014

, ,

celebryci z nas ...;)

 Niestety nie mamy fotografa, więc fotki z rąsi ...



 Góra piachu i jest szczęście......

Pogoda niestety podczas tego długiego weekendu nie dopisała. Długiego..hmm, ja zostałam w dom, bo w czasie pomiędzy zajmowaniem się Misiem i domem pracowałam :/. Na szczęście po 30 czerwca odsapnę,a jeszcze trzyma mnie przy duchu i nadziei urlop, nie przysługujący ale należny!!już za miesiąc!!
Miałam ogromne plany związane z tymi wolnymi dniami, ale jak powyżej , pogoda spłatała mi figla i musiałam kombinować na bieżąco. Na szczęście u mnie okolica daje szanse na zapewnienie dziecku atrakcji. Ubolewam tylko, że tak mało mogliśmy na rowerze pojeździć :/. A propos rowerów, ciesze się że byłam "inspiracją" dla wielu Mam i nie tylko!! Dziękuję za miłe słowa, wiadomo rower fajna rzecz i jeśli dało mi się namówić choć jedną osobę jestem prze szczęśliwa ;)!!
I jeszcze jedna rzecz, zauważyłam, że jestem coraz bardziej w mojej okolicy "rozpoznawalna";). Już któryś z kolei raz bedąc np. ostatnio na placu zabaw w Parku Skarbków, słyszę jak "jakaś" mama mówi do swojego męża: o patrz to ta z bloga, pokaże Ci ją w domu '', myślałam że padnę :D. Jeśli zdarzało się to np. w Złotych w Warszawie w Zarze, gdzie dziewczyny puszczały mnie w kolejce gdy stałam z wózkiem z Misiem i witały się z nim jakby się znali, było to mniej krępujące , ale u mnie w mieście, trochę się zaburaczyłam ;).Choć nie powiem to miłe gdy wiesz że masz swoich czytelników.
Miłej niedzieli kochani :**

18 komentarzy:

  1. A czym się zajmujesz ? kiedyś pisałas że prowadzisz jakaś działalnosc...może zdradziłabyś co to takiego??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest napisane w o mnie jestem ksiegowa prowadze biuro rachunkowe 😉

      Usuń
  2. Jesteście bardzo fotogeniczni :)
    Świetne są te Twoje sandałki. Mam nadzieję, że w sierpniu jeszcze będą dostępne, jak będę na wakacjach w PL :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To są takie uroki pokazywania się w internecie. Znam to, przeżyłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana to ja zazdroszczę popularności :) dobrze, że nie mówią to ta baba z bloga hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękni jesteście :-* A ja Wam od zarania dziejów zazdroszczę podłogi w szachownicę! Marzę o takiej, ale niestety jeszcze muszę się wstrzymać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama ją wymyśliłam i strasznie jestem z niej dumna!!

      Usuń
  6. Zdjęcia z rąsi bardzo fajne. Fotogeniczna z Was para:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytelniczka pozdrawia :)
    Buziaki Asia i jakaś kawa soon maybe?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękni z Was celebryci, a Ty Asiu, mimo nawału pracy, wyglądasz kwitnąco :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video