by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 8 czerwca 2014

, ,

..A W NIEDZIELĘ...








Z samego rana miałam cwany plan przechytrzenia Misiola popołudniowej drezmki i rozpoczęcia wycieczki rowerowej po sniadaniu. A tak na cały dzień..
Ale mój plan sie spalił na panewce gdyż, tym razem przechytrzył mnie mój osobisty leń i zebralismy sie po drzemce :D. Na szczęście była krótka, a wycieczka jak zwykle rewelacja. I własciwie dobrze się stało że wyjechalismy po południu, bo słońce by mnie wykończyło :/
Cieszę się że w końcu jest taka cudowna pogoda!

Misiol  buciki Gucio, spodnie Hobibobi, bluzka H&M 

10 komentarzy:

  1. super fotki :) Misiol rośnie w oczach a wycieczka rowerowa by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dopiero teraz sobie przypomniałam jak fajnie jest jeździć na rowerze :D

      Usuń
  2. My też koooochamy lody! I wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa fajnie tak jak jest ciepło cos pokombinowac na trasie ;)

      Usuń
  3. ale jesteście kolorowe ludki!!! i ten uśmiech od ucha do ucha - odlot!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dalej jestem zachwycona Twoja komunijna kreacją :*

      Usuń
  4. Ja też muszę w końcu zrobić mały przegląd rowerów. I też będę śmigała z synkiem:)
    I na lody też skoczymy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na lody koniecznie, w końcu coś trzeba spalić;)

      Usuń
  5. Widziałam Ciebie i Twojego Synka w Grodzisku na rowerze :) miło popatrzeć na śliczną Mamę i szczęśliwe dziecko :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video