by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

niedziela, 18 maja 2014

7 komentarzy:

  1. uwierz mi ja już tez mam dosyć ikei, po ostatnich wypadach trzymam się z daleka :) poczekam aż mi przejdzie i znowu pojadę na zakupki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiek stylówa, że hej :) Te żółte sznurowadła to niezły patent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mały Przystojniak ;-)
    a mnie czekają dopiero te wszystkie wyprawy do Ikei etc...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jadę w sobotę do IKEII i to za namową męża!!!! :O Coś mu się odmieniło i lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiulec ja chcę taką bluzkę!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video