by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 28 maja 2014

, ,

rowerowo-weekendowo...

Sporo mamy zdjęć, ale mi brak czasu żeby je tu wszystkie pokazać :/...cały weekend spedzilismy na rowerze, zjechaliśmy ze 100km, było fajnie!!
Ochłoda dla zmęczonych nóg..moich, pedałujących ;)
 a takie to u nas są trasy rowerowe...
Misiol pochłonął sajgonki!!Niedługo chyba nici z jedzenia "razem"...
 Na roooweeer.....

 Tak obładowałam któregoś dnia ten koszyk że mi się zerwał :/....ale poduszka pod szyję obowiązkowa, w razie gdyby Misiol oko przymknął ;).




Mój Laluń <3









18 komentarzy:

  1. cudnie...ta poduszka to super pomysł!Że ja na to nie wpadłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D musiałam coś wykombinować, bo Misiol ma drzemkę jeszcze 2-3h w dzień, a jak wyjeżdzałam na cały dzień, to musiałam , no musiałam ;)

      Usuń
  2. Uwielbiam takie spędzanie czasu, zupełna beztroska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fotki :) przydałaby mi się taki wypad rowerowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest super, ja juz zapomniałam jak przyjemnie jest jeździć na rowerze i teraz mam okazje sobie do tego wrócic :D

      Usuń
  4. Jaka laska z Ciebie Asiu!

    Synek uroczy, a że zajadał sajgonki to jestem pełna podziwu! Nasz Bartuś nie chce próbować żadnych nowych rzeczy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wspólczuję z tym jedzeniem , ja na szczęście nie miałam nigdy kłopotu, Misiol je wszystko to co my

      Usuń
  5. Super, widać, że weekend był udany

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak się Misiol sprawuje w siodełku? Grzecznie siedzi... Tak myślę, że czas na rower i dla nas, ale Junior ma rok i 3 miesiące i nie wiem czy będzie dzielnie siedział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Junior będzie zadowolony, Ty tez zreszta, myśle że nie jest za malutki, a czy udało Ci się rzucić fajki ??

      Usuń
    2. Udało się :) Raz się po drodze złamałam, ale teraz już jestem konsekwentna i powiem Ci, że czuję się o niebo lepiej.

      Usuń
    3. super gratki!! ja tez się ciesze że mam to za sobą ale niestety trochę przytyłam :/

      Usuń
  7. Misiol, ale Twoja mama ma zgrabne nogi! :)
    Pozdrawiam, Aśka

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video