by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 12 maja 2014

boczniaki....

....szybka, prosta i smaczna alternatywa dla schaboszczaka :). Ja osobiście uwielbiam! Można je kupić prawie w każdym supermarkecie :D

Banalne wykonanie!! Misiol zapewne sam by mi przyrządził, gdyby nie to że akurat bawił się na podwórku ;).
Po myciu i osuszeniu,  maczamy w jajku z przyprawami (sól, pieprz) i obtaczamy w tartej bułce.
Następnie wrzucamy na rozgrzany olej na patelni. Z patelni na ręcznik papierowy (tłuszcz jest bleeee).
Smacznego!!




7 komentarzy:

  1. nie przepadam za grzybami ale kiedyś chyba jadłam i były nawet ok :) musiałabym jeszcze raz spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie już dawno myślałam czy nie kupić i zrobić , przekonałaś mnie !

    buziole !

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam boczniaki! Kiedyś nawet chciałam je hodować na pieńku w ogrodzie.
    Ale mi ochoty narobiłaś!
    Pozdrawiam, Asia

    P.S. Ja też zapraszam na kulinarny post! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a wiesz, że ja jeszcze NIGDY nie jadłam! O_o

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video