by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 20 maja 2014

10 komentarzy:

  1. Fajnie i bardzo pozytywnie ;))) zadowolona jesteś z wózka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, zwinny i lekki i co dla mnie najwazniejsze składa się w "walizke" a nie w parasolkę, i idealnie pasuje do mojego małego samochodu :D

      Usuń
  2. Misiol jest coraz większym przystojniakiem ! ...dobrze że grzecznie siedzi w wózku , ja podobno za nic nie chciałam , wywijałam orła co chwilę ale twardo na nogach lol

    buziole dla Was <3

    OdpowiedzUsuń
  3. tez mi się podoba wózek !!!!!!! i wy jestescie cudowni :) zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo nowy wygląd bloga czy mi się zdaje...???
    super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aśka, kwitniesz na wiosnę :) Wyglądasz prawie jak starsza siostra Misiola :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey, nowy layout bloga? przejrzysty, fajny ;-) muszę się podpytać Ciebie przy najbliższej okazji ...;-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video