by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

7 komentarzy:

  1. super fotki :) zazdroszcze takiego wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ajć jakie fajne święta !! Ja za rok też gdzieś wyjadę z rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam, ja w końcu wypoczęłam bez całego tego sprzątania i gotowania ;)

      Usuń
  3. Wow! Ciekawe miejsce, i fajny blog! Zdjecia są professionaal! :) Podoba mi się! http://www.slavko-p.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne święta ! ja też zdecydowanie wybieram opcję beztroską bez całego sprzataniowo kulinarnego kieratu :P

    buziole !

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video