by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

sobota, 5 kwietnia 2014

,

muffiny marchewkowe i sobotni luz :)

Joł kochani, a tak luzacko minęła nam sobota, jak poniżej ;). Mam utrapienie w pracy, a w weekend, pomimo iż powinnam nadrabiać robotę, nadrabiam stracony czas z domownikami moimi ukochanymi , mężęm prze ukochanym Piotrusiem i synkiem Michałkiem!!

wstałem i mam zły humorek:/
 muffinki marchewkowe z http://kwestiasmaku.pl/, wyszły rewelacyjne!! Gotowac potrafię , wszystko , ale co do ciast hmmm, nigdy i nie wychodziły nawet te z paczki:/, a tu taki sufprise...wyszły mi babeczki marchewkowe niczym Gesslerowej!!!



 zresztą widać :D
 a najlepsza zabawa tylko z tatą :D




17 komentarzy:

  1. Pięknie się na Was Asiu patrzy, szczęśliwa rodzina!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi narobiłaś ochoty na te muffinki :) Widać, że Misiolkowi bardzo smakowały, dlatego chyba warto spróbować :) Pozdrówka i równie pięknej i rodzinnej niedzieli życzę! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, to prawda pięknie się na Was patrzy :) a babeczki wyglądają bardzo apetycznie :) aż kusi, żeby wyciągnąć coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oby więcej takich sobót :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę spróbować zrobić babeczki :) Już dawno nic nie piekłam

    OdpowiedzUsuń
  6. kwestiasmaku jest moją ulubioną stroną z której wykorzystuje przepisy!!! Nigdy nie jadłąm muffinek marchewkowych, ale mam wszystkie składniki to zrobię na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wspaniałe!

    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas też tata jest niezawodny do zabawy. Ale Misiol to jednak chyba do mamy podobny :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video