by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

środa, 19 marca 2014

,

wiosna ah to Ty :/

Sprzeczka z rana potrafi wyprowadzić człowieka z równowagi na cały dzień. Małe nic daje do myślenia i nie idzie się na niczym skupić. Nie mogę sobie na to pozwolić, jestem z pracą 2 tygodnie do tyłu :/ Z klimatem w robocie nie lepiej:/, zadziwiające jak szybko niektórzy Polacy mieszkający w Anglii zapominają o języku polskim i podstawowej kulturze biznesowo-osobistej.....
Dobrze że chociaż wiosna idzie, od razu mi jakoś cieplej na sercu, ale też mam już kilka wiosennych nowości, które chętnie bym pokazała, jak czas pozwoli...
p.s. pozdrawiam przemiłą Panią z Top Shop w BlueCity, poprawiła mi Pani tego dnia humor :D

 Na ten cały bałagan w salonie, dałam przyzwolenie z pełną premedytacją , inaczej nie było ani wpisu ani pracy :/...

20 komentarzy:

  1. Też mi się marzą wiosenne zakupy...Pozdrawiam!Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :), ja poczyniłam już częśc w zimę, bo nie znosze zimowych ubrań, ani kozaków ani kurtek, mam ich niewiele w szafie, ale wiosna, lato i jesień to ja rozkwitam a portfel i karty kredytowe cierpią) splacam w zime ;) )

      Usuń
  2. Świetne okulary, a w salonie - artystyczny nieład ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam takie okulary i je uwielbiam! :))
    Obserwuję i zapraszam do mnie jak ci się spodoba to też zaobserwuj!
    http://imsolostinparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wiosna poprawia humor a zakupy to już wogóle a wiosenne to raj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zakupki swietne :) też by mi się jakieś przydały :) a z takim bałaganem to bym nie wytrzymała chyba hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na Twoje baby, i Twój bałagan, wtedy porozmawiamy :D

      Usuń
  6. Ja też ostatnio zrobiłam wiosenne zakupy i od razu zrobiło mi się lepiej : ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ostatnio kupiłam kilka wiosennych rzeczy : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Och jakie cudne okulary i buciki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega udane zakupy! Aż zazdroszczę...
    U nas w pokoju dokładnie taki sam nieład. Ja już go nawet nie próbuję porządkować... Poddałam się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio też mniejszą wagę do tego bałaganu przywiązuje ;)

      Usuń
  10. Twój Misiol się przynajmniej zabawkami bawi - mój ciągle siedzi w kuchni i bawi się garami i miskami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tam się bawi;), jest tam gdzie ja, jak jestem w kuchni to też we wszystkich szufladach robi mi remanent, jak w łazience to w łazience topi w kiblu różne rzeczy, a jak zabiorę komputer do salonu i tam pracuje to wtedy tylko bawi się zabawkami :)

      Usuń
  11. Sprzeczka z rana, jak śmietana (skwaśniała).
    Fajowe okulary!
    Buziaki, Aśka

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video