by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

wtorek, 25 marca 2014

,

podsumowanie woda humer

W związku z tym, że testowaliśmy produkty marki Humer, wszem i wobec deklaruję że jesteśmy mega pozytywnie zadowoleni! Zarówno my dorośli, bo i dla nas była takowa woda jak i nasz malusiński Misiol!

Po pierwsze woda całkowicie spełnia wszystkie podane przez producenta walory, zarówno farmaceutyczne jak i te związane z łatwym użytkowaniem! Dozownik się nie zacina i zawsze z niego leci. Dla mnie to ważne, bo żeby zapodać Misiowi coś do nosa muszę się nieźle nagimnastykować a w dozownikach z innych firm nie zawsze poleci:/ i niepotrzebnie trwa cały zabieg o niebo dłużej :/.

Po drugie wielkość butelek znacznie przewyższa wszystkie inne, które możemy spotkać na rynku, więc cena również jest powodem do przekręcenia głowy z góry do dołu i odwrotnie!czyli wielkie TAK, co nie ukrywam mając małe dziecko w żłobku , biorę pod mikroskopijna uwagę. Zapewne na wcześniejszych wpisach widzieliście moja obszerną domowa apteczkę :/.

Po trzecie jestem osobą z zasady prawdomówną, przez co muszę szukać znajomych w internecie ;), więc mi , co jak co ale zawierzyć możecie ;). Szczerze polecam, sprawdzone, działające i polecane przeze mnie!

Tu możecie poczytać o tej wodzie klik

ps.  cos miałam napisać ale mi umknęło :/, eh odpoczynku mi trzeba :/

i mój Laluń najpięknięjszy z najmądrzejszych! <3



to dziś na tyle od matki polki pracującej , buziaki :*

7 komentarzy:

  1. A czemu tak mało fotek Misia??? chociaż ta jedna jest świetna!!!
    A o wodzie sobie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to jak Wy dorośli jesteście zadowoleni to i ja muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, też dostaliśmy takiego balonika na roczek, ale niestety już oklapnął i muszę się wybrać po nowego, bo mamy mały dramat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha ha - pasuję do opisu nt. znajomych z netu :D
    Ale spoko, ja też mówię co myślę, fanów mi to też nie przysparza :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Howdy! This article couldn't be written much better!
    Looking at this post reminds me of my previous roommate!
    He continually kept preaching about this. I will forward this article to him.

    Pretty sure he will have a great read. Thanks for sharing!


    Also visit my weblog roulette online

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki duzy juz ;) slodko wyglada z tym balonem maly czlowieczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta fota Misiola mnie niezmiennie wzrusza <3 wiesz z czym mi się kojarzy ...kiedyś miałam takie stare wydanie Kubusia Puchatka i tam stał Krzysio z balonikiem na rysunku :) jakoś tak mi ta fota przypomina tę grafikę <3

    buziole dla Was !

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video