by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 17 marca 2014

hobby Misia, aplikacje na smartfona

Żeby zrobić Misiowi jakiekolwiek zdjęcie, muszę go czymś "przekupić". Inaczej w kadrze mam tylko zamazaną plamę :/. Najlepiej działa mój telefon, bo do tabletów już ma zakaz zbliżania :). Wcześniej zgrywałam mu różne aplikacje, teraz często ogląda bajki na ytb. Ale nie wszystkie filmy i aplikacje są odpowiednie dla dzieci. Sama się o tym przekonałam wgrywając talking cat Tom, pewnie większość z Was zna. Misio po tej apce tak samo traktował naszego kota :/, tak więc z tą zabawą musiałam go pożegnać! My teraz korzystamy z http://www.bajkoteka.pl/ https://www.facebook.com/bajkoteka https://www.facebook.com/Spiewanki większość można pobrać na telefon za darmo! Bezpieczna i ciekawa, trochę przypomina mi moje własne dzieciństwo:). Jest na androida i na iphona.
Chociaż gdyby Misiol miał wybór, siedziałby non stop na insta ;)




 szefuńcio na fotelu a mama na plastiku :D
 wybaczcie...ale zdjęcie po pracy :/


22 komentarze:

  1. Mój Robaczek też o(za)panował telefon mamusi do perfekcji. Ma swoje ulubione aplikacje (polecam m.in. e flash apps do nauki angielskiego) i gdyby mógł to i by nad instagramem przejął kontrolę :) Achh ci nasi chłopcy kochani... :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiol bardzo ładnie się prezentuje przy tym biureczku :)
    Prawdziwy biznesmen!
    Buziaki, Asia z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. MIsiol przygotowuje się do przejęcia interesu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie no Szefunciu jest najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha 100 % zainteresowania telefonem - jaki Misio stylowy - uwielbiam dzieciaczki w takich prostych "doroslych " krojach i kolorach

    OdpowiedzUsuń
  6. ale że co z tym kotem Tomem jest nie tak? Misiol chciał rozmawiać z waszym kotem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gadaniem bym się nie przejęła ;), ale tam tez kotka się bije ot tak dla żartu i Misio terroryzował naszego Tofisia :/

      Usuń
  7. ahahahah jest tak zafascynowany że nawet przeoczył zapozowanie do fot :D przesłodki Misiol <3 !

    Buziole dla Was !

    OdpowiedzUsuń
  8. To niesamowite, jak szybko dzieci chłoną wszelkie nowinki techniczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ja wiem że to niefajne, ale inaczej nic bym nie zrobiła :/

      Usuń
  9. Witamy cieplutko:) Jeszcze nas tu u Was nie było ... więc jesteśmy :) Takie to czasy że nasze maluchy z telefonem się budzą i czasem też zasypiają ... cóż poradzić - sami takie pomysły mamy i tak robimy więc czego się po wpatrzonych w nas dzieciach spodziewać ;) Ps. Jaką świetną tablicę macie za 'fotelem prezesa' ! ;)) Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak napisałaś niestety takie czasy, szczególnie dla mam pracujacych, inaczej nic bym nie zrobiła :/, gdybym mogła dziecku poświęcić czas w 100% telefon nie byłby jego jedną z ulubionych zabawek :/, a dziękuję za tablice :D

      Usuń
  10. Bardzo ładny chłopczyk, po mamusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie na fotelu- Widać kto jest prezesem w tym domu :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video