by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 14 lutego 2014

21 komentarzy:

  1. Świetna stylóweczka!!! a ta spódnica jest cudowna!!! Oj z chęcią znalazłabym taką w swojej szafie!!! Ślicznie wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta spódniczka jest z H&m za cale 20zł kupiłam z tydzień temu na końcówce wyprzedaży ;)

      Usuń
  2. mega :)
    a ten tatuaż na szyi... ah <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia, wyglądasz świetnie! Bardzo mi się podoba spódnica :)

    Buziaki, Asia z btth.pl / fashion4ever.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję Asiu :*, spódnica H&M za całe 20zł ;)

      Usuń
  4. Widze, ze tez bylo wielkie wyjscie :) Slicznie wygladalas. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia, może to głupie co piszę, ale jestem do ciebie podobna. wiem, wiem jestem starsza dużo, ale chodzi mi o taki ogólny look i gust, nawet buty mam takie same:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :* koszule tez mamy takie same: )

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video