by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

piątek, 21 lutego 2014

mamut..

Zaczynam od jutra transformację Misiola pokoju. Będę na bieżąco zdawać relacje ;)
A poza tym, Mama dziś wolne od pracy wzięła i z Misiolkiem z wizytą u Cioci i Siostrzyczki: była :). A u Cioci mały remont i nowomeblowanie, my nie pomagaliśmy tylko ikeowskiego mamuta zgarnęliśmy.


 Mama nie chodź za mną, nic elektronicznego nie zniszczę....

 Będziesz supermanem :D
 Kici , kici


ps. drugiego tableta też mi Misio załatwił :/

10 komentarzy:

  1. świetne fotki :) no Kochana drugi tablet to już dużo, Misiol ma ciśnienie widzę :) ciekawa jestem transformacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj zauważyłam róg stłuczony w tablecie :/, dobrze że jeszcze tamtego nie sprzedałam, teraz mam 2 do naprawy :/, a tamtego mu oddam, tzn. tego pierwszego :)

      Usuń
  2. Super blog. A ten pan schylony widać przystojny to twój mąż?

    OdpowiedzUsuń
  3. super blog a ten pan przystojny to twój mąż?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torba Monster High to raczej nie Twoja?
    W Ikei jest kupa fajnych rzeczy dla dzieci. Mnie zawsze bardzo podobał się taki "parasol" z liścia. Możemy kiedyś pojechać razem na ikeowe zakupy :)
    Buziaki, Aśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie :) uwielbiam łazik po Ikei :)

      Usuń
  5. Musisz być jeszcze bardziej wyrozumiałą mamą niż ja, skoro Misiol tak skutecznie wykańcza tablety. Ja póki co sprzętu bronię skutecznie.

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video