by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 3 lutego 2014

27 komentarzy:

  1. tylko fryzura się co rok zmieniała, nic po za tym:) Buziaki dla pomocnika , ach i fajna spódnica ta ze złotym nadrukiem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahahahah Asieńko jaki ząb czasu lol to jest świetny czas ...Piękna z Ciebie kobieta <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ogromna różnica. wydaje mi się, ze teraz wyglądasz o wiele poważniej, jak dorosła kobieta ;) zdjęcie 2009 to jeszcze jak nastolatka prawie ;] zapewne fryzura też zrobiła swoje, ale i tak wyglądasz super. pozdrawiam ;)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie z każdym rokiem młodniejesz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wciąż jesteś piękna i młoda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana ciągle wyglądasz tak samo-tylko fryz inny !!! Ja zawsze myślałam że masz z 25 lat- zdziwiłam się jak zobaczyłam poprzedni post na 33 urodziny!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba się pokłóciłaś ze Starością. Jak nic omija Cię szerokim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahha...stara dvpa, stara dvpa!!!
    ja tam przy Tobie to małolatka:) 34 będę miała dopiero za 9 miesięcy przecież:))
    Asieńko, ślicznoto Ty...według mnie to Ty z wiekiem młodniejesz...albo nie...jesteś jak wino- im starsza tym lepsza:)
    BUZIOLKI:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie mam przerąbane z tym styczniem:/, zawsze najstarsza ;), dziękuje :*

      Usuń
  9. jak dla mnie spoważniałaś :) i nie wygladasz na tyle lat ile masz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja myślę, że jesteś jak wino :) Bo wyglądasz coraz lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :)
    w każdym wieku pięknie, z każdym rokiem młodziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, nic a nic się nie zmieniłaś, sliczna i kwitnąca, rok w rok!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Wy jesteście z Misiem do siebie podobni! Ślicznie wyglądasz! I bardzo młodziutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z roku na rok młodsza mam wrażenie! Najlepszego!!

    OdpowiedzUsuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video