by Asia R. & Misiol z życia pracującej mamy....

poniedziałek, 13 stycznia 2014

,

pizza na tortilli!

Przepis na szybki, smaczny i niezdrowy obiad albo szybka ciepła przekąseczka dla niezapowiedzianych gości?? Najszybsza pizza na cienkim cieście ever!.
Przepis ten podkradłam moim znajomym ;), troszeczkę go zmodernizowałam i v o i l a ! 
Czas wykonania takiej pizzy wraz z pieczeniem ....30 min!!

Składniki ( na jedną pizzę):
2 tortille
ser żółty
dodatki  ( ja dodaje to co aktualnie mam w lodówce), ta która jest na zdjęciu, jest z szynką, cebula i oliwkami.
oregano do posypania

Sposób wykonania:
Na jeden placek tortilli kładziemy niewielka ilość startego sera i nakładamy na to drugi placek( po zapieczeniu zrobi nam się chrupiący spodzik :D )
Tak przygotowane placki smarujemy sosem do pizzy, nakładamy resztę startego sera oraz wszystkie dodatki i fruuuu do pieca. Na 15-20 min w 220C


Tym razem padło na Wrapa, ale te akurat mają zdecydowanie za małą średnicę, proponuję -większe.

Dla mnie nie ma wybacz, ja takie pizze to odstawiam mężowi, sama s t a r a m się jeść z d r o w o ;), tak jak sobie obiecałam do wakacji muszę zrzucić co nie co!!


I jeszcze na koniec mój mały pomocnik kuchenny :*



Smacznego!!


21 komentarzy:

  1. jeju, ale ta pizza wygląda cudownie, sama bym zjadła, ale odchudzam się, więc masz rację - kobietki zdrowe jedzonko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, właśnie zgłodniałam, a Dukan czeka ;(
    _____________________
    http://borsuk-testuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuję taką pizze w najbliższym czasie, wygląda bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, ale ja też na diecie, wcinam właśnie chudą sałatkę grecką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny, smaczny i szybki, dlatego sie podzieliłam, ale tez na razie nie skorzystam :/

      Usuń
  5. Thank you very much for the information that has been conveyed

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam za bardzo kocham jeść żeby się odchudzać :) a i Ty Asiu nie masz się czym przejmować więc nie wiem skąd te postanowienia?? pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda apetycznie. Nie mam pojęcia jak mogę cie dodać do obserwowanych - a chciałabym Twój blog częściej oglądać .
    Apetyczna pizza i słodki bobas:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy dodać mnie w google+ lub na fb ;)

      Usuń
  8. super ten przepis :) będę musiała wypróbować bo wygląda znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szybko i smacznie, do tego niebanalnie, lubię takie przepisy, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, jaki szybki i prosty przepis. Nigdy bym na to nie wpadła. Na pewno wykorzystam, tym bardziej, że to doskonały patent w awaryjnych sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprytne... muszę koniecznie wypróbować. Zawsze to alternatywa dla całej tej zabawy z ciastem drożdżowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnio taką jedliśmy! i była bardzo dobra! :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko, nigdy nie pomyślałabym o takim wykorzystaniu placków tortilli! :) ciekawe rozwiązanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu odkad podalas ten przepis robie pizze codziennie bo moje dzieci nie moga sie nia najesc)Prosze o wiecej takich prostych przepisów.Może coś z Twoich ulubionych tapas?Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, oczywiscie jak coś bede robic chętnie wrzucę pomysł na bloga :)

      Usuń

Fajnie że jesteście, tutaj odpowiadam na pytania :)

Obsługiwane przez usługę Blogger.

o nas/kontakt/współpraca

Google+ Badge

Translate

Popular Posts

Dołącz do nas!!

Featured Video